Gå til innhold

Bukse til besvær


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, ja man skulle kanskje tro jeg var litt større siden jeg er en ex hockeyspiller, men jeg er tynn som en flis og det har jeg alltid vært.

På tross av trening/kamp 3-4 ganger i uken.

Var bare sterkere på den tiden, ikke så mye større, altså i forhold til alder osv.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Bukseseler er bra!! Hvorfor ingen som bruker det lenger??

 

Jeg har kommet til det punktet at jeg er mitt mellom to hull i beltet, det ene hullet er for stramt det andre for løst.

Forhåpentligvis er jeg på vei nedover i rekken av hull på beltet :-)

 

 

Hvorfor har ikke rørleggere bukseseler?

Lenke til kommentar

Så en mann som bruker belte er ikke en seriøs mann? Man kan jo ikke bruke bukseseler til bukser som ikke er laget for det uansett, som f.eks. dongeribukser og "chinos".

 

Det kan du utmerket, og det gjør mange, selv om jeg var litt spøkefull, da. Jeg har sydd knapper i mange av mine chinos. (De følger med Thurstons sine belter, så det er bare å finne frem bølet, karer!)

 

Et belte er ikke optimalt, verken til å holde buksene oppe, eller visuelt. Et belte må jo strammes, og vil fort lage et søkk i figuren, mens en sele vil holde linningen perfekt der du har bestemt den skal være - selene glir aldri ned og strammer ikke.

 

Men et belte lager først og fremst en visull strek horisontalt i antrekket, og vil sånn sett føre til at en virker kortere.

Endret av dag1234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...