Gå til innhold

Alienware m14x vs?


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg hadde nettopp konf og jeg skal kjøpe en ny bærbar. Jeg hadde planlagt å kjøpe en Alienware og valget falt på m14x. Men det var et lite problem: Ingen butikker i Norge selger dem. Derfor lurte jeg på om det er noen butikker i Norge som kan bestille denne for meg. Jeg har ikke lyst til å bestille fra Dell sin nettside fordi jeg vil ha en butikk jeg kan gå til for service og reparasjon. Hvis ikke dette er mulig så tar jeg gjerne imot råd til andre pc'er til Gaming og surfing( 7000-15000 kr)

Håper på Kjapt svar

;)

Endret av HardworkZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Elkjøp hadde kun m17x og m15x. Jeg søkte litt mer på forumet og fant et par bra Asus maskiner, men heller ikke disse fantes i noen av de store butikkene. Er det noen som selger dem? Jeg vil ikke bestille fordi jeg ønsker kjapp service og reperasjon fra en butikk Noen som vet om En av de store kjedene kan bestille m14x for meg?

Lenke til kommentar

Halloo! Spør dem! Hvis de fører andre Alienware-maskiner, så er vel sjansen til stede for at de er villige til å bestille 14x for deg ...

Dessuten, kjøper du Alienware hos f.eks. elkjøp, så får du hverken raskere eller billigere eller bedre service, du får akkurat den samme som alle andre som har kjøpt Alienware. Butikkene bedriver ikke service selv, en Alienwaremaskin som blir levert inn for reparasjon, går gjennom akkurat de samme kanalene som de som har kjøpt Alienware via nett....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...