Gå til innhold

Photoshop + iPad = sant?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde det ikke vært fint å få med seg at det ikke bare gjelder Apple, men også andre produsenter. Hun jenta i videoen brukten en Motorola tablet, og ett eller annet som mobiltelefon når de viste hva man kan gjøre. For meg virket det som om han på videoen prøvde å få frem at Photoshop kommer til å legge til støtte slik at man kan integrere alle mulige eksterne apparater for å gi en bedre brukeropplevelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ut til at Akam kanskje lider litt av Itavisen-syndromet i dag. (Apple, apple, apple...)

Skjerp deg. Det er én artikkel om et Apple produkt på hele forsiden til Akam (da jeg skrev dette). Og den er jo til og med ikke strengt tatt om et Apple produkt, men om Adobe programvare.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ut til at Akam kanskje lider litt av Itavisen-syndromet i dag. (Apple, apple, apple...)

Skjerp deg. Det er én artikkel om et Apple produkt på hele forsiden til Akam (da jeg skrev dette). Og den er jo til og med ikke strengt tatt om et Apple produkt, men om Adobe programvare.

 

Det gikk jo litt mer på at det kun refereres til Apple sine produkter, når dette også gjelder andre tablets. Så jeg ser ikke helt grunnen til å skrike ut til andre at de må skjerpe seg når du ikke engang klarer å se kommentarer i kontekst til innholdet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hentet fra Photoshop.coms side:

Touch, mobility, and Adobe® Photoshop® CS5 software—how's that for a creative combination? Adobe and the developer community can now create apps that communicate with Photoshop CS5 via a range of devices and platforms. Explore new Adobe Photoshop Touch apps for iPad, the first to tap into this new connectivity.

 

Jeg er klar over at Adobe vil åpne opp for alle bærbare enheter, men det er i første omgang snakk om applikasjoner til iPad, som det også står i kildene til denne artikkelen. Derfor er fokuset på iPad, siden det er mest sannsynlig at appene slippes til denne plattformen først. Når det kommer apper tilpasset andre OS, vil dette også bli skrevet om.

Lenke til kommentar

Spennende! En medstudent sitter og programmerer for å bruke android-mobilen/nettbrettet til å styre spill på pc'en. Artige greier - samme tankegangen. Er jo diverse apps for lignende, som easyControl osv. Men er litt skeptisk til den reelle brukernytten, men innovasjon overrasker alltid.

 

Kunne vel kanskje med fordel blitt nevnt at det vil komme støtte for annet enn bare Ipad, men så har man heldigvis også kommentarfelt hvor slikt kan bli påpekt. Så da er det jo greit nok :)

Lenke til kommentar

Hentet fra Photoshop.coms side:

Touch, mobility, and Adobe® Photoshop® CS5 software—how's that for a creative combination? Adobe and the developer community can now create apps that communicate with Photoshop CS5 via a range of devices and platforms. Explore new Adobe Photoshop Touch apps for iPad, the first to tap into this new connectivity.

 

Jeg er klar over at Adobe vil åpne opp for alle bærbare enheter, men det er i første omgang snakk om applikasjoner til iPad, som det også står i kildene til denne artikkelen. Derfor er fokuset på iPad, siden det er mest sannsynlig at appene slippes til denne plattformen først. Når det kommer apper tilpasset andre OS, vil dette også bli skrevet om.

 

Jeg glemte jo at å nevne Apple eller Android fører til en masse helt unødvendig mas. For min egen del så jeg på videoen og den ga ett klart inntrykk av at man skulle kunne integrere eksterne apparater (uavhengig av produsent) til photoshop og bruke dem sine fordeler.

 

 

Synes egentlig at det er helt herlig å få alt mulig av elektroniske apparater til å prate sammen. Eneste problemet her for min del er en mangel av Photoshop CS5. Men kanskje det drypper ned til Elements etter hvert. :)

 

 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...