Gå til innhold

[Løst] Hvordan bytte språk in Win7 Home premium?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Voldsomt så mye mas det er om google på forumet her for tiden da. Ja jeg googlet litt om dette før jeg dro på jobb, men desverre så har google flere treff enn dine guides. Tenkte at det kanskje var en ide å spørre på forumet men det var tydeligvis en dum ide.

 

 

 

 

Men uansett takker for svar. Løst.

 

 

Lenke til kommentar

Det er jo greit å ha sjekket litt før man spør her på forumet. Også for å slippe mange tråder om akkurat det samme.

Guiden min kommer alltid på topp på google når du søker på: Hvordan bytte språk på Windows 7.

 

080511_google1.jpg

 

Hele 9 av 10 resultater på førstesiden er enten direkte linker eller linker i innleggene til min guide. Så du skal ignorere mye om du ikke kommer innom guiden min.

 

Faktisk ligger den samme guiden her på forumet også, så søkefunksjonen ville gitt samme svar. Og informasjonen ligger i infotråden om Windows 7 øverst i dette forumet.

 

Windows 7 - Info og drøfting om kjøp, pris, versjoner ,XP Mode, muligheter, etc

Lenke til kommentar

Og hva om jeg googlet: "how to change language in windows 7 home premium"

 

Det er ikke snakk om at jeg ignorere 9 av 10 søk på google eller ikke brukt google, men at du kommer her å klager blindt på at folk ikke bruker google.

 

Hva om jeg hadde foretrukket Spansk? skal jeg infomere om det i hver post jeg lager her på forumet? Det må no gå ann å hjelpe folk uten å komme med "L2Google"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...