Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Windows 7 stuck på "Starting Windows" - kan ikke formatere


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Laptop: HP Elitebook 8530p

OS: Windows 7 64-bit

 

I går fungerte laptoppen helt fint, ingen problemer. Installerte Need for Speed Underground 2 og Word 2010. (måtte bare si ifra, vet ikke om dette har noe med saken å gjøre)

 

Da jeg skulle starte PCen idag, stod den bare på "Starting Windows". Prøvde å kjøre Sikkerhetsmodus, men samme problemet oppsto / den fryste når den loaded den siste filen.

 

Trykket F8 for å prøve forskjellige diagnoseverktøy, samt Start-up Repair og System Repair. Ingen av disse alternativene fungerte fordi: Jeg får opp en svart skjerm med bare musepekeren som viser. Og slik står det i flere timer / til den automatisk restarter.

 

Har prøvd å putte Windows 7 CDen i, men får samme problemet (svart skjerm med musepeker) - Altså kan ikke formatere...

 

Trykker jeg F8 > "Disable Driver Signature Enforcement" får jeg bare bluescreen ved oppstart.

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får du tilbud om å starte fra cd?? Hvis ikke så må du inn i bios å endre bootrekkefølgen til cd/dvd som første bootenhet.

 

Får tilbud om å starte den ja :) etter jeg har "startet" den kommer jeg rett til svart skjerm med den hvite musepekeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...