Gå til innhold

Tjernet serien ferdig


Anbefalte innlegg

Da er jeg ferdig med tjernet serien. Et prosjekt som startet i Oktober

og som ble til 15 sanger. Jeg har valgt å slippe ut en ny sang for hver dag.

Det ligger link i hver film til en mp3 film i 320 format. Håper dere liker det:)

 

Siden jeg har sluppet noen allerede lister jeg dem her så legger jeg på de

andre når de kommer:

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hørte til 1:24 av "Kjærlighetens styrke", mitt inntrykk er at du synger noe nasalt og småsurt. Det høres ut som du synger veldig anstrengt og ikke tør å slippe deg løs. Ellers synes jeg melodien var fin, men litt for rolig. Tror jeg ville spilt den litt raskere og fått litt mer flyt i teksten. Du drar ut ordene litt for ofte, slik at det blir litt slitsomt å høre på faktisk. :) Teksten er fin, det samme gjelder melodien som sagt, men jeg tror du må jobbe litt mer med flyten og ikke minst det å tørre å synge skikkelig. Innimellom høres det nesten ut som du gjør deg til.

 

Nå har jeg hørt sånn ca halve av alle sangene du har linket til så langt, og sitter igjen med inntrykket at du definitivt klarer å lage fine melodier, (likte "Frost" spesielt godt) dog synes jeg at du sliter fælt med synginga.

Lenke til kommentar

Heisann, ja jeg vet at vokalen min ikke er bra. Nå har jeg bare sunget i et år da, men

har prøvd å forbedre meg litt, bedre har det blitt, men langt fra godt nok:) Jeg har flere ganger forsøkt fått andre til å synge noen av sangene, men avstander(bor i nordland) og jobbsituasjon

gjør at det blir endel begrenset tidsmessig hva jeg kan holde på med. Alternativet er jo å stoppe

å lage musikk men jeg tror ganske enkelt jeg ikke klarer det. Før var det kun instrumental jeg lagde, og det vil nok bli endel av det også i fremtiden.Mulig jeg lager en slags instrumental serie neste gang:)(elsker å basere sangene på hverandre).Men man lærer for hver sang, og nå har jeg fått tid til å lære meg litt redigering også på audio fronten, så det tar seg til iallefall:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...