Gå til innhold

Hva er gale/dårlig med Windows Media Player 9?


Anbefalte innlegg

For windows finnes det bare en virkelig god spiller.. Windows Mediaplayer 6.x

Denne er liten, kompakt, rask, etc. Kort og godt perfekt.

Eneste minuset med denne er at du manuellt må installere en del codecs for å spille fks DivX/XVID/SVCD.

 

øøh, du må faktisk installere codecs uansett hvilken spiller du bruker... :shrug:

 

Men jeg bruker den ofte.

Har laget hotkey til den: win+0 - Ingenting som er så raskt opp som den gode gamle mplayer2.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For windows finnes det bare en virkelig god spiller.. Windows Mediaplayer 6.x

Denne er liten, kompakt, rask, etc. Kort og godt perfekt.

Eneste minuset med denne er at du manuellt må installere en del codecs for å spille fks DivX/XVID/SVCD.

 

øøh, du må faktisk installere codecs uansett hvilken spiller du bruker... :shrug:

 

Men jeg bruker den ofte.

Har laget hotkey til den: win+0 - Ingenting som er så raskt opp som den gode gamle mplayer2.

 

Både og.. Ja, du trenger codecs uansett, men flere spillere drar med seg en del codecs under install

 

Edit: Men når jeg leser posten min igjen ser jeg at den kan misforstås :)

Codec styret er det selvfølgelig ikke bare WMP6 som rammes av.

Lenke til kommentar
Det finnes jo bedre programmer da, erlig talt!! Er MP9 og Winamp det eneste som gjelder? :o  :o

 

Er hvertfall det her :roll:

 

WMP for forskjellige filmer og cd'er.

PowerDVD for DVD'er.

WinAMP 2.91 for mp3'er.

 

Ja folk bør utvide horisonten en smule. :lol:

Lenke til kommentar

Dere som liker wmp 6.4, prøv Media Player Classic som

jeg nevnte tidligere i tråden, helt lik som wmp 6.4 men

med mye mer options og den starter like raskt om wmp6.4.

I tillegg krever den ingen installasjon, pakk ut zip-filen og

kjør i vei. Anbefales veldig!

 

lqpl

Lenke til kommentar

jeg synes også at Windows media player suger hardt. har aldri likt den noe særlig. har forresten ikke brukt den noe særlig heller :D hver gang jeg reinstallerer systemet mitt så enten fjerner jeg den eller så gir jeg blanke i å bruke den.

har prøvd alle windows media playerne fra 7 til 9 men det var ikke noe bra så gikk jeg over til Winamp litt, så prøvde jeg Blaze media player, Cool player å masse andre prog, så fant jeg plutselig Media player classic å jeg må si, den er bare konge når det gjelder musikk. har også prøvd musikk match den prøvde jeg ganske lenge egentlig, men det var helt til jeg fant Windows media player 6.4 det er den jeg bruker nå.

 

Windows Media Player 6.4 rules.

Lenke til kommentar
:o  

 

Er det noen som bruker Windows Media Player til å høre på musikk?

Det er jo så upraktisk som det går an å bli...

 

Men til video er den veldig bra. Men det er litt irriterende at det ikke går an å "spole med bilde" slik som i mplayer2. Skjønner ikke hvorfor de har tatt vekk den funksjonen... Litt av poenget når du spoler er vel at du skal se fra en bestemt del av filmen, og da er det vel litt OK å kunne se når du kommer til den plassen?

:yes:
Lenke til kommentar

Jeg foretrekker Windows Media Player 6.4. Den inneholder ikke like mye dill som de nyere. Den gjør i grunn kun det den skal - spille av filmer for meg, og starte kjapt og effektivt.

 

Dette med at programmer inneholder mye unødvendig dill har for meg ingenting å si når det gjelder diskplass. Det påvirker dog brukergrensesnittet en smule, samt. at programmene føles noe mer trege.

 

Har ikke prøvd denne Media Player Classic ennå. Skal laste den ned senere.

Lenke til kommentar
Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????".

 

 

Programvare kategorien for programvare :-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...