Gå til innhold

[Løst] Forslag til 27" skjerm.


Loke_h

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

U2711, har den selv. Den første med enorm lyslekasje som ble værre og værre. Fikk ny av dell, men den virker ikke USB'n på, altså kobler man på så man kan bruke USB portene på skjermen går hele pc'n til helvete! Sendte ny mail til dell og nå viser det seg at den "nye" skjermen jeg fikk var solgt i Danmark for over 1 år siden!

 

M.a.o nå sitter jeg med en skjerm som muligens jeg ikke for gjort noe med da Dell sendte meg en gammel skjerm!

 

Vi får se hvordan det ender, men ble plutselig ikke alt for positiv. Pluss at ja også denn har litt lyslekasje på SAMME STED, bare ikke alt for plagsom, men man vet jo ikke hvordan det utvikler seg. Den første var omtrent lik før det ble bare helt JÆ*****

 

Jeg ville holdt meg LANGT UNNA hverfall

Lenke til kommentar

Jeg er kjempefornøyd med min U2711, en knallgod skjerm. Har ikke hatt problemer med spill, film eller noe som helst. Ikke prøvd kunderservice som privatkunde, men som bedriftskunde er jeg veldig fornøyd med servicen Dell gir.

Alternativet blir Apple LED Cinema skjermen, som er noe dyrere, men samme oppløsning som Dellen, det er desverre få som har en slik oppløsning. Da er poenget med en så stor skjerm borte, syntes jeg.

 

- Mortis

Lenke til kommentar

Takk for innspill.

 

Ikke så mange alternativ om man skal ha skikkelig oppløsning.

Fujitsu P27T-6

test

 

Apple's 27" har bare mini-DP.

Ønsker mulighet for å koble til minst 2 pc-er samtidig, helst uten overganger/switch.

 

Dell har lavere responstid og 2xDVI.

Fujitsu har 1xDVI, men begge har DP.

 

Eizo og Nec blir 2x prisen.

 

Blir nok enten Fujitsu P27T-6 eller Dell U2711.

Lenke til kommentar

Vil slå et slag for Dell u2711 jeg også! Nå er jeg kanskje litt inhabil da jeg har skjermen selv. Uansett er skjermen noe av det bedre du kan bruke pengene dine på i denne klassen, og den konkurrerer faktisk med skjermer opp til 20k.

 

Dell har laget skjermer i tiår, og de selger naturlig nok veldig mange! Med u2711 viser de virkelig at de kan dette med skjermer da monitoren er uvanlig gjennomtenkt og med gode løsninger overalt.

 

Digger denne skjermen, den vokser på meg dag for dag :thumbup:

 

Apple 27" bruker forøvrig samme dell panel som u2711, dog med led bakbelysning med de fordeler og ulemper det medfører. Skjermen er også blank, noe jeg ikke kan fordra...

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...