Gå til innhold

Er dette en bra poengsum i 3dmark03 til mitt oppsett?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Off tok testen en gang til 3916 kan noen si hva jeg skal stille på eller om det er noen drivere jeg skal instalere har instaler skjermkort driveren men ikke no chipset elelr no sånt for har ikke funnet det. kjenner en som har nesten det samme oppsette som meg bare noen flere hd og et annet hovedkort og geforce ti et eller annet husker ikke hva dte var... å han får bedre trur skjerm kortet mitt kosta det dobelte eller no! :( plizz hjelp meg hehe! :D :smile:

 

Edit: har prøvd og finne chipsett driver men finner det ikke hvor finner jeg det?

Lenke til kommentar
kjenner en som har nesten det samme oppsette som meg bare noen flere hd og et annet hovedkort og geforce ti et eller annet husker ikke hva dte var... å han får bedre trur skjerm kortet mitt kosta det dobelte eller no! :(  plizz hjelp meg hehe! :D :smile:

 

Jeg tviler STERKT på at en med GF4 Tixxxx får mer enn 3900 i

3dMark03

 

EDIT: det høyeste jeg fant hos MadOnion var 2007 (GF4 TI4600 og 3Ghz

p4) http://service.futuremark.com/servlet/Inde...b/projectsearch

Lenke til kommentar
Jeg fant en chipset driver og en amd agp driver som jeg instalerte og da fikk jeg 4800 ++ litt til er det bra eller kan jeg få det bedre? :woot:

 

Er det AMD AGP driver 5.33 du har installert?

 

Så skal du bare fjerne den igjen.

 

Les dette:

 

AMD AGP Driver Version 5.33 for Windows 2000/XP

 

REQUIREMENTS:

 

Motherboard with AMD-751, AMD-761, or AMD-762 System Controller (Northbridge), Windows 2000/XP, AGP video card

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...