Gå til innhold

Har musa tatt kvleden?


Gjest Slettet+872348

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skiftet for en tid tilbake batteri i den trådløse Ace-musa mi, da den hadde sluttet å lyse rødt.

Musa fungerte en ukes tid, før den begynte å gå av og på kun virket et par minutter. Jeg forsøkte å bytte batterier igjen, uten at musa begynte å fungere ordentlig.

Høres det ut som om den har sluttet å virke, eller mangler det kanskje en del? På vedlagte bildet er det et hull på undersiden av musa som det virker som om noe skal plasseres inn i. Er det her svaret ligger?

 

Ace Laser Mouse

 

PS! Jeg vet at musa står i Off-posisjon på bildet :roll:

 

Vil tro hullet under er for å oppbevare mottakeren når den ikke er koplet til. Logitech har slike løsninger på en del av sine mus.

Lenke til kommentar

Har du testet å parre musa og mottakeren sammen igjen?

 

Hvor langt unna er musa mottakeren? Regner med dette er uendret, så det burte ikke ha noe å si.

 

Du har ikke vært uheldig å mistet musen, og noe har løsnet inni?

 

 

Det kan være enkle ting også. Har opplevd flere hanger at musen ikke funker som det skal, blir like irritert hver gang, til jeg sjekker laser hullet, og ser det er kommet ett hår inn der. Men aldri opplevd at de slår seg av og på. Men har alltid forholdt meg til Logitech mus, og aldri hatt problemer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+872348

Har du testet å parre musa og mottakeren sammen igjen?

 

Hvor langt unna er musa mottakeren? Regner med dette er uendret, så det burte ikke ha noe å si.

 

Du har ikke vært uheldig å mistet musen, og noe har løsnet inni?

 

 

Det kan være enkle ting også. Har opplevd flere hanger at musen ikke funker som det skal, blir like irritert hver gang, til jeg sjekker laser hullet, og ser det er kommet ett hår inn der. Men aldri opplevd at de slår seg av og på. Men har alltid forholdt meg til Logitech mus, og aldri hatt problemer.

 

Har testet å parre mus og mottaker. Har nok mistet musen i gulvet et par ganger, så det det er mulig at det er her problemet ligger. Det virker som om den har problemer med å utnytte batteriene.

Lenke til kommentar

Har du testet å parre musa og mottakeren sammen igjen?

Husk at også barn leser dette forumet!

Husk at du er den første som har hintet om noe slikt i denne tråden!

 

Når det er sagt virker det som Logitech har produkter som tåler litt. Jeg har selv en trådløs fra 2007 som fungerer flott idag, sjelden jeg har måttet bytte batteri på den også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...