nomore Skrevet 29. april 2011 Skrevet 29. april 2011 Hei, Har en utstyrskasse laget i kryssfiner som eg gjerne vil få malt i slitesterk maling, svart. Dette er typen flightcase eller transportkasse med aluminumsrammer. Rammen er ikke montert enda. Helst noe eg kan få tak i på Jernia, XL-bygg, Clas Ohlson, Byggmax, Biltema eller Jula. Takker for svar
nomore Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Skrevet 1. mai 2011 Var innom en malingsbutikk i går og de anbefalte meg Jotun Bengalack. Svart matt. På boksen står det for innendørs og utendørsbruk, slitesterk og slagsterk. Så får eg håpe resultatet blir bra
Mr. A Skrevet 1. mai 2011 Skrevet 1. mai 2011 (endret) Bengalakk skal sitte godt. Ta et par biler av kassa når du har malt. Edit: http://www.agerup.no/Files/Billeder/maling/Pdf%20jotun%20fargekart/Bengalack_08.pdf Endret 1. mai 2011 av Mr. A
nomore Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Skrevet 1. mai 2011 Her er kassen malt: Bildene er tatt mens malingen fortsatt er våt. Men det sees vel
Gjest Slettet+127836 Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Nå husker ikke jeg hvordan det er med benga - men du kunne jo vurdert noe klarlakk over etterpå (selv om det blir litt dumt siden du har valgt "matt") - for ekstra styrke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå