Ricopwndu Skrevet 29. april 2011 Skrevet 29. april 2011 (endret) Hallo alle sammen. Som dere sikkert vet er det konfirmasjon snart, og jeg har tenkt til å kjøpe meg ny PC. Jeg vil helst ha en stasjonær PC rundt prisklassen 10000kr. Jeg vil helst ha en ganske bra PC, som greier å kjøre spill glatt Tar imot alle råd Endret 29. april 2011 av Ricopwndu
Maciato Skrevet 29. april 2011 Skrevet 29. april 2011 kjøp en som er lett å oppgradere... hvis du skal bruke 10k på pc så burde du tenke litt lenger enn 2 år frem i tid,, kjipt at når feks call of duty kommer med nytt spill så er pcen din utdatert ;-)
Jolo Skrevet 29. april 2011 Skrevet 29. april 2011 Ta en titt på Black Refinery her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1225711 Blir ca 10 000kr inkludert grei skjerm, mus og tastatur.
phlake Skrevet 29. april 2011 Skrevet 29. april 2011 Ta utgangspunkt i oppsettet her, eller som i den øverste tråden på forumet her (uten skjermkort). Bare sett opp på Dustinhome og ikke komplett, så sparer du nok noen kr. Det ligger masse tråder om gamer-pc til rundt 8-10k på forumet :o)
N o r e n g Skrevet 1. mai 2011 Skrevet 1. mai 2011 Hva er det du trenger å vite? Spørsmålene dine er besvart.
vidarkri Skrevet 1. mai 2011 Skrevet 1. mai 2011 Han er vel litt tungnem da serru. :!: Men jo, spørsmålet er behørig besvart. Agentspoon har lagd en bra tråd som det ble linket til der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå