Joachim Vadseth Skrevet 27. april 2011 Skrevet 27. april 2011 Da har jeg bestilt alt jeg foreløpig kunne tenke meg til min mini-ITX-gamer. Kabinett: Lian-Li PC-Q08, sort Hovedkort: Zotac H67ITX-WIFI, Sandy Bridge Prosessor: Intel i5-2500K 3,3GHz 6MB L2 Minne: Corsair Dominator DHX+ 2x4GB 1600MHz Kjøling: Corsair H60 Hydra Series SSD: Corsair SSD Force Series F115 115GB Strømforsyning: Corsair AX750 Professional Series Skjermkort: EVGA GTX 570 HD 1280MB Optisk: LaCie DVD+/-RW DL USB, portabel Samt har jeg 2x2TB og 1x750GB som også skal inn i dette systemet. Kommer til å oppdatere med bilder etter hvert som jeg får komponentene og byggingen er i gang. Er spent på hvor trangt det kommer til å bli med strømforsyningen og hvor stramme slangene på H60 kommer til å bli.
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. april 2011 Skrevet 28. april 2011 Spennende, kunne tenkt meg noe lignende, men det ser ut til at det blir m-ATX på meg. Hvor mye klarering får du mellom CPU-kjøleren til PSU?
Joachim Vadseth Skrevet 28. april 2011 Forfatter Skrevet 28. april 2011 Spennende, kunne tenkt meg noe lignende, men det ser ut til at det blir m-ATX på meg. Hvor mye klarering får du mellom CPU-kjøleren til PSU? Etter det jeg har lest så skal det være ca 10cm fra bunnen på hovedkortet til du treffer PSU-en. I og med at jeg skal ha en Corsair H60, så er det ei vannblokk og pumpe som skal på CPU-en, så tror ikke denne blir så mange centimetrene egentlig Får kabinettet og PSU i morgen håper jeg på. Har en kompis som også vurderer ny PC. Men han vil ha tripple channel, så da må han også opp til m-atx tenker jeg.
Meh. Skrevet 28. april 2011 Skrevet 28. april 2011 Denne tråden inneholder mangler i forhold til hva retningslinjene krever. Merk at prosjektet skal være påbegynt når man lager en ny tråd i arbeidsloggene. Arbeidsloggen mangler også kommentartråd. Ta en titt i retningslinjene for denne kategorien, så du kan utbedre manglene. Når manglene er utbedret kan du rapportere dette innlegget, så vil det bli fjernet. 1
konduktans Skrevet 15. mai 2011 Skrevet 15. mai 2011 Siden du ikke linker til en kommentartråd, så spør jeg her. Hvordan funker F115-disken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå