Gå til innhold

RIAA hit list..... Noen kjente e-mail adresser?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
www.k_lite.tk_Kazaa_Lite@Kazaa

 

Hihi. Det må da være en sinnsykt mange tusen som bruker det ja. Sa folk veldig mye liksom :)

 

*Sender en bombe til RIAA*

 

"Å nei, se på denne fyren! han har lastet ned en *HEL*CD fra Internett! Vi saksøker han for 1000kr+++!"

 

Er glad for at de folka der ikke har makt her nei,og at politiet har veldig mye å gjøre :)

Lenke til kommentar

Det er rart at verden ikke har bedre ting å gjøre :-?

 

Er som shindlers liste!

http://www.techtv.com/news/culture/story/0...3484600,00.html

 

USA legger ut fullt bilde og navn av narkomene og andre på nettet også, slik at en kan søke for å se om du har en narkoman i nabolaget ditt.

 

Hvorfor ser de på slike folk som noen "dumme dyr" ?

 

At vi laster ned musikk er nettopp fordi det er enkelt og en har rikelig utvalg. Å så i platebutikken å bla gjennom tusener av CD'er og vente på å få lytte er ikke gøy.

Lenke til kommentar
ja, men det er litt rart for alle e-mailene slutter på @kazaa, det er ikke norske e-mail adresser det, eller?

 

Hvorfor står det @kazaa bak alle da?

 

Alle brukernavn hos kazaa slutter med "@kazaa". Legg merke til at det ikke er noen .com der. Tegnet @ betyr ganske enkelt "på" eller "i".

Lenke til kommentar
For min del så kan bare kazaa dø ut... Bruker det aldri mer, dc, ftp og bittorrent holder lenge for meg...

Aldri lastet ned ett eneste virus med disse i motsetning til kazaa, det er bare tragisk at dem skal ta de stakkarene som egentlig ikke har så mye peil på dette...

wee need kazaa to get free p0rn man! :D
Lenke til kommentar
For min del så kan bare kazaa dø ut... Bruker det aldri mer, dc, ftp og bittorrent holder lenge for meg...  

Aldri lastet ned ett eneste virus med disse i motsetning til kazaa, det er bare tragisk at dem skal ta de stakkarene som egentlig ikke har så mye peil på dette...

wee need kazaa to get free p0rn man! :D

 

Free pr0n på DC og da :woot:

 

Dessuten håper jeg ikke kazaa dør ut. så lenge njubsa bruker kazaa holder RIAA seg unna DC :p

Lenke til kommentar

 

Dessuten håper jeg ikke kazaa dør ut. så lenge njubsa bruker kazaa holder RIAA seg unna DC :p

 

Så sant, så sant!

Hvorfor prøver de egentilg bare å ta Kazza(ikke bare, men det virker som hovedvekten ligger der). Greit nok at det er flest brukere der, men også flest newbz...

Personlig har jeg bare dårlig erfaring med alle de "poppe" P2P programmene(Kazza, edonkey osv...) dvs. virus, lav hasitghet, fakeshare...

Vi får holde oss til DC of DC++, forhåpentlivis i ro og mak! :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...