Gå til innhold

Bulletstorm - verdt å kjøpe til 299,-?

Kjøpe bulletstorm  

29 stemmer

1. 1. Skal eg kjøpe bulletstorm hos Siga?

• Ja
      17
    • Nei
      9
    • Vent litt
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

k.

Ser ut som eit meget bra spel, men fann det på EA Download Manager på tilbud for 199 :new_woot:

Kjøpte du det? Det var et ganske godt tilbud, likte du det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

Verdt det om du liker spillet. Personlig ville jeg ikke betalt mer enn 149 + frakt. Så interessert er jeg. (prøvde demoen).

Har personlig sluttet å handle spill til f.eks PS3 som er alt annet enn "perfekt". Hiver ikke bort 4-500 kroner på et spill som er middels ok, og som jeg blir drit lei av innen en måned.

Holdt riktignok på slik før. Hadde vel 50-60 spill til PS2, som jeg senere solgte for en slikk og ingenting. Gjør ikke den samme tabben flere ganger :)

Så om prisen er verdt det må du nesten avgjøre selv. Det avhenger alt av hvor godt du liker spillet. Hadde jeg virkelig likt det, f.eks like godt som Gran Turismo 5 hadde jeg uten problem betalt 299.

Skrevet (endret)

Men on-topic, ja, Bulletstorm er definitivt verdt pengene, som mange har sagt før meg er skillshot systemet veldig bra, god historie og god humor.

Endret av AltF4
Fjernet off-topic
Skrevet

Nei eg kjøpte spelet ikkje på EA når det var på tilbud, fekk ikkje tid. Men neste gang eg ser det på tilbud so blir det Bulletstorm. Takk for mange gode svar (og ein del mindre gode) :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...