Gå til innhold

Tøffest/penest piercing ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Dere som sier at ansiktspiercinger blir for mye har tydeligvis sett alt for lite.

Rett piercing på rett sted på rett person kan ofte være med på å poengtere "skjønnhetstrekk" hos den piercede. Selvfølgelig vil det alltid være noen mennesker som passer visse piercinger i større grad, men å si at ansiktspiercinger generelt blir for mye syns jeg er ganske vovet.

 

Har selv utvidet, og utvider enda, ørene. Nå er jeg på 22mm og regner med å gå opp til 24 om ikke så alt for lenge.

Jeg liker de godt selv og har forholdsvis ofte fått komplimenter på disse, og at jeg rent ansiktstrekkmessig passer det.

Sant skal sies at det hender jeg ser mennesker med utvidede ører som ikke passer det i det hele tatt, så jeg føler meg sånn sett heldig.

 

post-86885-0-52466500-1303892275_thumb.jpg

Beste bildet jeg fant, men føler det er ganske beskrivende.

 

 

Ellers har jeg en medusa som for tiden er på "hele" 5mm.

Kanskje stort for noen, men jeg føler størrelsen funker ganske greit. Liker at den er plassert "midt" i ansiktet, og samtidig er både diskré og elegant. Føler ikke det blir for mye eller for skrikende, kanskje gjerne med tanke på at den er svart og jeg har skjegg og bart.

post-86885-0-26589300-1303892423_thumb.jpg

 

 

 

På jenter er jeg ingen særlig fan av navlepiercing. Ikke spør meg hvorfor, personlig faller den bare ikke i smak. Føler det bare er litt rart å ha noe blinkende "dritt" hengende ut av navlen, i grunn.

Ellers er også piercing i øyenbrynet noe av det styggeste jeg ser. Disse er, og vil i mine øyne, alltid være forbeholdt svette rånere og 13-åringer uten smak eller selvrespekt.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har hatt medusa i noen år, tatt den oppigjen en gang og. Nå er den borte igjen, men skal nok ta den igjen for 3 gang >.<

Syntes medusa er utrolig pent. Man må passe det da.

 

Noe jeg også syntes er fett er medusa + piercing under underleppa. Der kula under leppa er svær, og kula i medusaen er liten. :D

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Jeg har ingen formeninger om hva andre har. Men, jeg elsker de piercingene jeg selv har, cheeks (som alltid blir kommentert på av folk), har en septum og nylig fått en medusa.

Folk som kjenner meg sier jeg kler det, og at det er meg. Folk som ikke kjenner meg bare stirrer :p

Har utvida ene øret til 8mm og holder på med det andre, men ikke kommet lenger enn 4mm enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...