Gå til innhold

Age og Empires Online Beta-tråden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Age of Empires Online har nå åpnet for beta-testing, så derfor er det passende med en tråd til å diskutere spillet. Selv har jeg ikke fått en nøkkel, så håper det er noen andre her på forumet som har skaffet en og kan fortelle oss litt om spillet. Begynner å bli en del år siden forrige Age of Empires-spill kom ut nå, så dette er spennende

Så, er det noen her inne som har skaffet seg en nøkkel?

Har du forresten en Curse Premium-konto kan du hente en betanøkkel på denne linken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm interessant, vært stor fan av de eldre age of empires spillene, og likte utseende på de bildene jeg så av dette spillet. Så kan bli spennende å se hvordan dette utvikler seg.

Skrevet

Det har da vært i beta lenge.

Jeg har hatt nøkkel siden i desember, og kompisen min siden i fjor høst.

Syntes ikke det var så alt for bra, for å være ærlig.

Det skuffa like mye som Age of Empires 3.

Skrevet

Huff, har vært med siden jul, men stoppet å spille. Stor fan av aoe2 og har spillt 3-eren en god del. Min konklusjon er at dette er fullstendig crap. Det værste jeg har spillt frivillig noensinne. Og Batsy har uttalt at det er for sent til å gjøre noen større forandringer, så spillet vil sannsynligvis suge når det går live.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

Det er ikke tilfeldigvis noen som har en beta-key til overs?

Ser ut til at jeg gikk glipp av denne open invite greia som var for litt sia :(

Skrevet

Synes grafikken kunne være mer som aoe2. Like ikke helt den tegneseriegrafikken. Alle spill skal jo ha så "fin" grafikk nå til dags. Burde være enkel 2d grafikk for RTS spill.

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...