Hakasu Skrevet 19. april 2011 Skrevet 19. april 2011 Age of Empires Online har nå åpnet for beta-testing, så derfor er det passende med en tråd til å diskutere spillet. Selv har jeg ikke fått en nøkkel, så håper det er noen andre her på forumet som har skaffet en og kan fortelle oss litt om spillet. Begynner å bli en del år siden forrige Age of Empires-spill kom ut nå, så dette er spennende Så, er det noen her inne som har skaffet seg en nøkkel? Har du forresten en Curse Premium-konto kan du hente en betanøkkel på denne linken.
Nitrius Skrevet 20. april 2011 Skrevet 20. april 2011 Hm interessant, vært stor fan av de eldre age of empires spillene, og likte utseende på de bildene jeg så av dette spillet. Så kan bli spennende å se hvordan dette utvikler seg.
Thitorkin Skrevet 20. april 2011 Skrevet 20. april 2011 $2.45 / month(billed annually @ $29.40) $3.45 / month(billed quarterly @ $10.35) $4.95 / month(billed monthly)
Datasmurf Skrevet 20. april 2011 Skrevet 20. april 2011 Det har da vært i beta lenge. Jeg har hatt nøkkel siden i desember, og kompisen min siden i fjor høst. Syntes ikke det var så alt for bra, for å være ærlig. Det skuffa like mye som Age of Empires 3.
Hakasu Skrevet 20. april 2011 Forfatter Skrevet 20. april 2011 Ah, kom bare over en 'nyhet' om at det var beta i går, så gikk ut ifra at den startet da :o
Thitorkin Skrevet 20. april 2011 Skrevet 20. april 2011 Mulig den nå er i Beta og var i Alpha, men det var old news ja.
Thommesen Skrevet 20. april 2011 Skrevet 20. april 2011 Huff, har vært med siden jul, men stoppet å spille. Stor fan av aoe2 og har spillt 3-eren en god del. Min konklusjon er at dette er fullstendig crap. Det værste jeg har spillt frivillig noensinne. Og Batsy har uttalt at det er for sent til å gjøre noen større forandringer, så spillet vil sannsynligvis suge når det går live. 1
Thitorkin Skrevet 30. april 2011 Skrevet 30. april 2011 Nå ser det ut til at alle kan få betakey for de somer interresert.
Qu4cK Skrevet 15. mai 2011 Skrevet 15. mai 2011 Det er ikke tilfeldigvis noen som har en beta-key til overs? Ser ut til at jeg gikk glipp av denne open invite greia som var for litt sia
alexelias84 Skrevet 15. mai 2011 Skrevet 15. mai 2011 Synes grafikken kunne være mer som aoe2. Like ikke helt den tegneseriegrafikken. Alle spill skal jo ha så "fin" grafikk nå til dags. Burde være enkel 2d grafikk for RTS spill.
Merko Skrevet 11. juni 2011 Skrevet 11. juni 2011 Er det forsatt liv i tråden\spillet? Har nettopp skaffet meg beta key (kjøpt ).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå