porlaket Skrevet 19. april 2011 Skrevet 19. april 2011 Hva tror dere jeg kunne solgt dette for? Receiver - Onkyo 807 > Kostet 8000,- når jeg kjøpte Høyttalere: Subwoofer - SVS PC12-NSD > Kjøpte brukt for 4500,-. Ny koster litt under 7000,- Senter - SVS SCS-01 > 6000,- nypris tror jeg det var Front - SVS MTS-01 > 13000,- nypris Bakhøyttalere - SVS-ettellerannet. Nypris 1500,-? Jeg tenkte meg selv en pris på mellom 12-15k for dette, hva tror dere? Alt er i strøken tilstand, men må selge grunnet flytting ^^
AndersT2 Skrevet 21. april 2011 Skrevet 21. april 2011 Du burte nok får en grei pris ja, over 10K burte være enkelt, opp mot 15 kanskje ikke. Men tenk litt over hvor du selger også. AVforum kan mere om disse produktene, og det kan være lettere å selge til korrekt pris der. Her inne så er jo disse produktene overpriset. De leter som regel etter komplette oppsett til 2500,-. Finn.no kan kanskje gi best pris hvis du finner riktig kjøper, de er kanskje lettere å lure. Husk å nevne at du har kvittering eller ikke for kjøpene. Det kan også være lettere å få solgt ting hvis du deler opp, men kan da også risikere å sitte igjen med noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå