Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Kult prosjekt!

 

Tenkte bare jeg skulle tipse deg om at det sikkert er mulig å koble PCen til LCD-skjermen din. Bruk skjermens DVI-inngang til hoved-PCen og skjermens VGA(d-DUB)-inngang sammen med den pimpede maskina. Skjermbildet veksler du enkelt ved å trykke på tastene fremme på skjermen. Jeg tror ikke det er mange PCer av dette kaliberet som noen gang har hatt en LCD-skjerm tilkoblet så du får egentlig noe ganske unikt samtidig som du sparer litt plass på pulten når du kaster ut CRT-skjermen.

 

Hva er forresten spesifikasjonene på vidunderet?

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Kult prosjekt!

 

Tenkte bare jeg skulle tipse deg om at det sikkert er mulig å koble PCen til LCD-skjermen din. Bruk skjermens DVI-inngang til hoved-PCen og skjermens VGA(d-DUB)-inngang sammen med den pimpede maskina. Skjermbildet veksler du enkelt ved å trykke på tastene fremme på skjermen. Jeg tror ikke det er mange PCer av dette kaliberet som noen gang har hatt en LCD-skjerm tilkoblet så du får egentlig noe ganske unikt samtidig som du sparer litt plass på pulten når du kaster ut CRT-skjermen.

 

Hva er forresten spesifikasjonene på vidunderet?

 

Har LCD på den nå ;) skiftet ganske fort etter jeg fant en til på naborommet (kontoret til pappa). Spesifikasjonene er jeg ikke helt sikker på ennå, er bort i helga men kan se om jeg finner det ut når jeg kommer hjem

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...