Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

hvorfor klarer jeg ikke å laste alle nettsteder lenger?


Anbefalte innlegg

Plutselig finner ikke nettleseren min ( Internet explorer 6) noe som helst nesten.

 

Eksempel:

 

- Finner lett hardware.no, mens overklokking .no går etter gjentatte forsøk med "this page can not be displayed". Enkelte sider som yahoo.com går ikke i det hele tatt ( går fint fra jobb hvor jeg er nå).

 

- Får kun laste et fåtall av linkene i tråder på ulike forum.

 

 

Har nylig reinstallert XP med sp1 og samtlige oppdateringer ( to uviktige unntak).

 

Dette problemet oppstod i går helt plutselig. Kan vel ikke ha noe å gjøre med at jeg kun setter av 1MB til midlertidige internet filer. Skal vel klare å laste uansett? Har uansett prøvd å øke til 50 MB uten resultat.

 

Noen som har en idé om hva dette skyldes?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har du prøvd å pinge en nett side da?

 

det gjør du ved å trykke: start, kjør, skriver cmd trykk enter. da kommer ledeteksten opp å der skriver du: f. eks ping www.vg.no

 

ping må alltid være med også internet adressen. dette hvis om du for kontakt, med nettstedene.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar

Jeg har noelunde samme problem i Windows server 2003.

 

Når jeg bruker den delte internett oppkoblingen, finner Windows Server 2003 plutselig ut at den skal blokkere en del sider.

 

Utrolig merkelig. Skjer helt plutselig, kommer "page cannot be found" med en gang, uten at den prøver. Men ikke på alle sidene. Og av og til funker det helt fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...