Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ei jente liker meg. Men jeg er sjenert, hvordan går jeg fram?


Anbefalte innlegg

eg har et problem med en jente som er pen snill morsom. men eg vet ikke hvordan eg ska starte. er veldig sjenert. eg vet at hun er litt forelsket i meg. hun gjer meg mer oppmerksomhet hun ser på meg nesten helle tiden. men en venn av meg og er forelsket i henne. det er et veldig stort problem

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er dere venner på Facebook eller lignende? Greit sted å starte for oss sjenerte. Han vennen din tror jeg du nesten bør glemme i denne situasjonen. Om hun er forelsket i deg uansett, så har jo ikke han noe han skulle ha sagt.

 

Postet av anonym: 9894b8dd8df02c7eb953fcc30dfc34c1

ja det er vi

Lenke til kommentar

Har du snakket med vennen din om dette? Og er han en veldig god venn av deg? Om han er veldig glad i denne jenten, og dere er gode venner, tror jeg kanskje jeg ville holdt meg unna. Vet ikke om dette bare er en jenteting, men venner skal kommer over gutter/jenter.

 

Om han derimot syns det er greit/egentlig ikke liker henne/ikke er en veldig god venn syns jeg du skal stå på. Har mangelfull erfaring på området, men bare husk å ikke bekymre deg for mye! Hun liker jo deg, after all. :thumbup:

Lenke til kommentar

Har du snakket med vennen din om dette? Og er han en veldig god venn av deg? Om han er veldig glad i denne jenten, og dere er gode venner, tror jeg kanskje jeg ville holdt meg unna. Vet ikke om dette bare er en jenteting, men venner skal kommer over gutter/jenter.

 

Om han derimot syns det er greit/egentlig ikke liker henne/ikke er en veldig god venn syns jeg du skal stå på. Har mangelfull erfaring på området, men bare husk å ikke bekymre deg for mye! Hun liker jo deg, after all. :thumbup:

Jeg har heller ingen erfaring, men. Altså jeg kjenner til uttrykket "broes before hoes". Men hvis saken er at to venner liker en jente, og jenta liker en av dem. Hvorfor skal begge gutta backe av da? Jeg ville ikke vært den av de som sier til kameraten min om å ligge unna fordi jeg også liker henne, selv om hun liker ham.

 

Postet av anonym: 6ce83d8630472c2e22fd95f65f214121

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...