Joachim_F Skrevet 14. april 2011 Skrevet 14. april 2011 Nå kan du teste The Next Big Thing. Les hele saken
Crazy Joe Davola Skrevet 14. april 2011 Skrevet 14. april 2011 (endret) Jeg har allerede forhåndsbestilt det, så tror jeg står over demoen. Ser veldig bra ut, og når det er Pendulo Studios som står bak er jeg sikker på at det blir bra. Endret 14. april 2011 av nouse4aname
radiohodet Skrevet 14. april 2011 Skrevet 14. april 2011 Grafikken er i alle fall fantastisk som alltid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå