Gå til innhold

Ukens nettutgivelser (Multi)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Korrigering: Det står dungeon hunter i hovedteksten, og dragon hunter under bildet.

Takk for oversikten! Ukens nettutgivelser er en fredagsfavoritt.

Noen som vet om dungeon/dragon hunter er noe bra i lokal coop?

Edit: Skjønner skrivefeilen godt. Navnet er så generisk at jeg glemmer det før jeg rekker å åpne en ny fane for søking etter anmeldelser.

Endret av whorebeast
Skrevet

Cliffs of Dover er desverre så bugged i nåværende tilstand at det er uspillbart :(

Battlefield play for free gir ganske grei action i typisk BF2 stil, men med nye våpen. Vel verdt å prøve selv om man ikke bryr seg om å kjøpe unlocks.

Skrevet

Cliffs of Dover er da i butikkhyllene? Fikk boxed version via cdon.no den 31.Mar (Release date her i Norge) jeg.

Kom ny patch i dag, enda ikke 100% perfekt men det kommer seg, og flere patcher (Som skal inkl HT/MT) er visst under oppseiling innen spillet kommer ut i statene (19.Apr?)

Skrevet

Yuki er (ste-)søsteren til The Dishwasher. Forstår det sånn at Vampire Smile har en kampanje for hver. Og co-op. Var morsomt, men om mulig enda mer psykedelisk enn det første spillet :p

Skrevet

Vampire Smile har en kampanje for hver figure på samme måte som Resident Evil hadde en kampanje for Jill og Chris. Uansett så blir det feil å si at oppvaskeren Yuki er tilbake, slik som det står i denne artikkelen.

Skrevet

Har fikset dette med oppvaskeren og Dungeon Hunter. Takk for korrigeringer. Cliffs of Dover lar jeg bare være, virker som det stort sett er utsolgt uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...