Gå til innhold

Matrix telefonen..den ordentlige.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vis man elsker matrix, og tror man er Neo så ville man gått rundt med en slik "murstein", tenk deg dette, vis en kompis av deg hadde kommet med matrix mobilen, du hadde blitt sjalu, og blitt litt vill og spurt om du kunne se på den og prøve den.

Jeg hadde ikke hatt noe imot å ha matrix mobilen.

 

Den ser rå ut da, størelsen teller ikke når man vet at man går rundt med noe som få folk har, f.eks, T610, jeg fikk den dagen den kom ut, 3 uker senere hadde alle den, fikk ikke skryte så mye, men tenk hvor mye man kunne "skryte" med matrix mobilen. så det er ikke bare størelsen som teller. :wink:

Lenke til kommentar
Vis man elsker matrix, og tror man er Neo så ville man gått rundt med en slik "murstein", tenk deg dette, vis en kompis av deg hadde kommet med matrix mobilen, du hadde blitt sjalu, og blitt litt vill og spurt om du kunne se på den og prøve den.

Jeg hadde ikke hatt noe imot å ha matrix mobilen.

 

Den ser rå ut da, størelsen teller ikke når man vet at man går rundt med noe som få folk har, f.eks, T610, jeg fikk den dagen den kom ut, 3 uker senere hadde alle den, fikk ikke skryte så mye, men tenk hvor mye man kunne "skryte" med matrix mobilen. så det er ikke bare størelsen som teller. :wink:

 

Er virkelig samfunnet gått så langt at man skryter av mobilen sin? Veit at mobil er blitt en briefesak, men kjøper enkelte mennesker bare tlf for å vise den frem ? Og blir misfornøyd når noen andre får det samme, så primitive er vi kanskje ?

Lenke til kommentar

Jeg synes at telefonvalg burde være basert på funksjonalitet og hva du selv har behov for - ikke hva type telefon naboen din har.

 

Selv om det faktisk er litt morsomt at folk kikker bort når du tar fram mobilen :)

 

Selv ville jeg for noen år siden ha en telefon få hadde - så jeg kjøpte 3210 så fort den kom ut.. bommert ;)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte min t610 fordi den hadde mange funksjoner jeg ville få bruk for og fordi den er fremtidsrettet, ikke for å løpe rundt og vise den til alle vennene mine, selvom t610'en er ganske tøff :smile:

Uansett er det nok mange som kjøper mobil bare for å "brife" litt med den, du har jo folk som kjøper en ny mobil hver gang det kommer ut noe nytt, uansett om det er for å brife eller ha det nyeste...

Jeg satt i allefall med en Nokia 3330 før min t610, synes det var på tide med noe nytt også :D

 

Den matrix mobilen var i allefall stygg, selvom den sikkert har mye teknologi så ville jeg aldri valgt noe sånt ovenfor f.eks t610 eller andre mobiler, telefonen skal jo være praktisk også :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...