Gå til innhold

Anmeldelse: Tactics Ogre: Let Us Cling Together (PSP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neste lønning... Nå er jeg opptatt med Pokemon :D

God anmeldelse, jeg ser at dette spillet har fått god overall kritikk flere steder, men er litt usikker på om jeg liker at de fleste skriver det er "vanskelig" eller ihvertfall at man må planlegge hvert "move" mer nøye :/ Spørs om jeg har tid til det altså :p

Lenke til kommentar

Glad for at TO fikk en anmeldelse og i tillegg av min favorittanmelder på gamer.no. Sannsynligvis er dette av de beste spillene som kommer ut i år, men tviler på at det vil få oppmerksomheten det fortjener da det både er krevede å sette seg inn i og har utdatert grafikk, med andre ord svært lite mainstream-vennlig. I det minste er det en sikker anbefaling til alle som likte Final Fantasy Tactics til PSP eller PS1.

 

Neste lønning... Nå er jeg opptatt med Pokemon :D

God anmeldelse, jeg ser at dette spillet har fått god overall kritikk flere steder, men er litt usikker på om jeg liker at de fleste skriver det er "vanskelig" eller ihvertfall at man må planlegge hvert "move" mer nøye :/ Spørs om jeg har tid til det altså :p

 

Til forskjell fra originalen på SNES/PS1 har man her - som Furevik nevner - et system der du kan gå tilbake fem trekk når som helst, så det er nok av rom for å gjøre feil uten å måtte ta slaget forfra igjen. Man må også regne med at en del av troppene kommer til å dø, men det er ikke noen krise når det uansett er klassene og ikke karakterene du levler opp, slik at erstatningene automatisk er på noenlunde samme nivå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...