Gå til innhold

Anmeldelse: Kirby's Epic Yarn (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette skal bli godt å slappe av med etter å ha kjempet seg gjennom det frustrerende vanskelige Donkey Kong Country Returns.

 

Det kan nesten virke som om 2D-plattformerne har fått en liten renessanse med denne Nintendo-generasjonen, og det er velkomment for en gammel fan som mistet interessen for Mario da han ble tredimensjonal.

Lenke til kommentar

Mario Galaxy 1 og 2 er jo like awesome som gammeldags Mario 3! Mario 64 var heller ikke et dårlig spill. Jeg syns Mario har vært god i alle veiene han har blitt gitt ut til oss. Mario er og forblir verdens beste spillfigur!

 

Dette spillet ser også fantastik kjekt ut! Så det gir meg enda en grunn til å skaffe meg Wii.

Endret av Cocho
Lenke til kommentar

Mario 64 var ikke dårlig, men jeg likte det ikke. Det er en forskjell. Jeg likte Galaxy, men det er ikke bare en videreføring av tidligere plattformspill men en helt ny måte å tenke problemløsing på som ikke ville vært gjennomførbar i 2D. Favoritten min er fortsatt Yoshi's Island (til SNES).

 

Jeg spiler Wii på en 37" HD-skjerm uten at jeg noensinne har tenkt at spillene var kornete. Nå er 50" noe ganske annet, men jeg tenker at det er synd å gå glipp av et spill som DKC Returns pga. noen upolerte kanter.

Lenke til kommentar

Skulle ønske wii hadde hatt bedre oppløsning, for jeg har såå lyst på det supermariobros og donkeykong men det blir ikke akutelt så lenge jeg må spille med cornflakes grafikk på 50" min...

Jeg har også 50", og selv om jeg er enig i poenget og håper at neste Nintendo-konsoll blir bakoverkompatibel med Wii slik at man får spilt disse spillene i høyere oppløsning, så ser Wii awesome ut på TV'en med komponentkabler. Spesielt Nintendo's egne fargeekslosjoner av spill som Galaxy 2, Mario Kart og Donkey Kong Country Returns. Men også mørkere spill som Metroid Prime Trilogy, Resident Evil 4 og GoldenEye ser fantastiske ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...