Gå til innhold

Klart for Two Worlds III (X360, PC, PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg ikke spilt Two Worlds I & II, men det høres ut som om de hadde vært tjent med litt lengre produksjonstid. Noe det ikke høres ut som at nummer 3 får...

Jeg synes det er en synd at enkelte utviklere lager mange spill fort og gale, i stedet for å ta seg tid til å perfeksjonere noen færre titler.

Skrevet

Nå har jeg ikke spilt Two Worlds I & II, men det høres ut som om de hadde vært tjent med litt lengre produksjonstid. Noe det ikke høres ut som at nummer 3 får...

Jeg synes det er en synd at enkelte utviklere lager mange spill fort og gale, i stedet for å ta seg tid til å perfeksjonere noen færre titler.

3'eren kommer uansett til å bruke samme motor og system så det er sikkert grunnen til at de gir ut et nytt spill allerede neste år.

• 1 år senere...
Skrevet

Noen som har hørt/lest noe om når tw3 kommer ? Vært på hjemme siden til utviklerne men står ingen ting om at spillet er under utvikling. Kanskje det hele bare er et rykte ??

Skrevet

Ja lenge siden jeg har kost meg sånn med et spill, selv om grafikken og mye annet ikke var helt topp, så var det et skikkelig underholdning :) men har vært på hjemme siden til både utvikler og utgiver. Ser ikke ut til å stemme at tw3 er like rundt hjørnet... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...