Gå til innhold

Dette er The Darkness II (X360, PC, PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper de endrer litt på utseende til karakterene slik at stilen til tegneserien blir mer synlig. Eneren var et sinnsykt kult spill, men fikk ikke samme følelsen av hvor det hele kommer i fra. Tegneserien er awesome!

Skrevet (endret)

Vet ikke om jeg er så begristret for cel-shade. Syns nå stilen de hadde i det første spillet var riktig så bra og det er syn at de ikke fortsetter med den i oppfølgeren.

Som det står i artikkelen:

Utseendemessig vil det hele fortsatt preges av såkalt cel-shading, som gir en tegneserieaktig stil.

Usikker på hva dette egentlig betyr, siden det som står insinuerer at det er cel-shading i det første spillet noe jeg ikke kan påstå at jeg husker at det var. The Darkness (altså det som har besatt Jackie) var kanskje cel-shadet, men spillet i seg selv var ikke det.

Uansett, jeg elsker cel-shading men jeg tror ikke spillet i sin helhet nyter alt godt av å bli laget med den grafikken.

Endret av AltF4
Skrevet

Vet ikke om jeg er så begristret for cel-shade. Syns nå stilen de hadde i det første spillet var riktig så bra og det er syn at de ikke fortsetter med den i oppfølgeren.

Som det står i artikkelen:

Utseendemessig vil det hele fortsatt preges av såkalt cel-shading, som gir en tegneserieaktig stil.

Usikker på hva dette egentlig betyr, siden det som står insinuerer at det er cel-shading i det første spillet noe jeg ikke kan påstå at jeg husker at det var. The Darkness (altså det som har besatt Jackie) var kanskje cel-shadet, men spillet i seg selv var ikke det.

Uansett, jeg elsker cel-shading men jeg tror ikke spillet i sin helhet nyter alt godt av å bli laget med den grafikken.

Første som slår meg med cel-shading i spill sammenheng er spill som Borderlands. En egen og spesiel stil, ja, men ikke noe som passer i denne samenhengen etter mitt hode. Det første spillet gikk mer for den digital fotorealistiske look'en enn cel-shading.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...