Gå til innhold

Førsteinntrykk: World of Warcraft: Cataclysm (PC, Mac)


Anbefalte innlegg

  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Uansett om det tok tid etter Cataclysm kom ut før denne artikkelen ble skrevet i VG spiller det egentlig en liten rolle.

Og jeg syns for å være helt ærlig at Blizzard gjorde en god jobb med overhauling av alle questa i Azeroth. De skal ikke være super utfordrende, de er ment for nye spillere som lvler opp karakteren sin. Bare vent til du kommer til Cata content, da blir det mer å gjøre og vanskligere.

 

Og ja, spillet i seg selv er en grind. Men det har det alltid vært, Vanilla var IKKE mye bedre. Og Macen til Ragnaros var en legendary. Nå er det lettere å få gear? lol. I wotlk var det LETT å få gear. Du er ikke geara til Firelands hvis du flyr rundt med gear fra heroics.

 

Og det er kommet en legendary som du kan få nå, den kommer nok ikke til å bli vanlig, ja sikkert fler som kommer til å få den enn før i vanilla, men det er jo mest pga spillerne har mye mer erfaring innen raid content etc enn de hadde da.

 

Har selv skaffet Shadowmourne på Paladinen min i wotlk. Fikk sånn 30 whispers om dagen på den tiden. Så ikke kom å fortell meg at epics og sånt har blitt så vanlig. For i wotlk var det lett å få epics, og da mener jeg LETT. Ganske stor forandring nå. Du får nesten ikke epics før du har raida. Det er sånn det skal være i mine øyne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...