Gå til innhold

Max Payne 3.


Anbefalte innlegg

Spiller selv gjennom Max payne 2 nå, for å varme opp til jeg får kjøpt 3 på pc. Husker selv i sin tid, at jeg syntes mp 2 var helt greit, men ikke langt i fra like oppsiktsvekkende som mp1 var i sin tid. Først jeg la merke til er hvor fordømt morsom og taktisk kampene er. Man går inn i ett rom, blir drept, prøver igjen med litt annen innfalsvinkel. Så det er ett fornøyelig gjennsyn. Men bortett fra at action delen fremdeles er solid så holder ikke spillet seg så godt. Stive og rare animasjoner på selve max. Repeterende og til dels stygge omgivelser. Historien er fremdeles god og måten historien blir fortalt på gjennom tegneserie er genial. Men som jeg sa, spillet virker utadert å er veldig repeterende.

 

Tror mange husker mp 1&2 med en stor dose nostalgi. Meget spent på hva jeg selv synes om Mp3 når jeg kjøper det i slutten av uka.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som et actionspill er MP3 10/10, det er som å være i filmen HEAT eller noe. Effekter på våpen, animasjoner og fysikk er det beste i noen spill lansert per dags dato. Du føler du håndterer våpen og måten fiendene reagerer på å bli skutt er utrolig realistisk.

 

Noe mindre hadde jeg ikke forventet av Rockstar siden dem naila dette kraftig i Red Dead Redemption også. Å skyte med rifle i det spillet er noe jeg aldri kommer til å glemme, lyden, fysikken osv er utrolig bra.

 

Men imotsetning til Red Dead så er MP3 veldig lineært og det er sikkert gjort med vilje men jeg skulle ønske det var mer fritt og jobbet mer med multiplayeren. Akkurat nå er det 80% sjanse for å møte folk med god mode i multiplayer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Som et actionspill er MP3 10/10, det er som å være i filmen HEAT eller noe. Effekter på våpen, animasjoner og fysikk er det beste i noen spill lansert per dags dato. Du føler du håndterer våpen og måten fiendene reagerer på å bli skutt er utrolig realistisk.

 

Noe mindre hadde jeg ikke forventet av Rockstar siden dem naila dette kraftig i Red Dead Redemption også. Å skyte med rifle i det spillet er noe jeg aldri kommer til å glemme, lyden, fysikken osv er utrolig bra.

 

Men imotsetning til Red Dead så er MP3 veldig lineært og det er sikkert gjort med vilje men jeg skulle ønske det var mer fritt og jobbet mer med multiplayeren. Akkurat nå er det 80% sjanse for å møte folk med god mode i multiplayer.

 

Spot on. Elsket spillet, fra start til slutt. Absolutt en fornøyelig opplevelse.

Lenke til kommentar

Som et actionspill er MP3 10/10, det er som å være i filmen HEAT eller noe. Effekter på våpen, animasjoner og fysikk er det beste i noen spill lansert per dags dato. Du føler du håndterer våpen og måten fiendene reagerer på å bli skutt er utrolig realistisk.

 

Noe mindre hadde jeg ikke forventet av Rockstar siden dem naila dette kraftig i Red Dead Redemption også. Å skyte med rifle i det spillet er noe jeg aldri kommer til å glemme, lyden, fysikken osv er utrolig bra.

 

Men imotsetning til Red Dead så er MP3 veldig lineært og det er sikkert gjort med vilje men jeg skulle ønske det var mer fritt og jobbet mer med multiplayeren. Akkurat nå er det 80% sjanse for å møte folk med god mode i multiplayer.

 

Spot on. Elsket spillet, fra start til slutt. Absolutt en fornøyelig opplevelse.

 

Men får dere "Max Payne"-feelingen fra de foregående to spillene? Det fikk nemlig ikke jeg. Og hvorfor må Max på død og liv kommentere absolutt alt som foregår, for ikke å nevne hver gang han finner en boks med painkillers. Herreguuud altså ...

Lenke til kommentar

Kjøpte Mp3 i dag. Etter en usendvanlig lang installasjon var jeg i gang. Etter noe knoting da spillet startet i en rar oppløsning, fikk jeg staret. Virker veldig lovende så langt. Men spillet har veldig mye microstutters. Noen som har hatt dette problemet å funnet ut hva det skyldes?

 

Kan legge til at spillet går silkemykt på maks grafikk i 2-3 minutter, så begynner det å hakke mer og mer. memory leak av noe slag?

Har: AMD phenom II X4 965 processor 3.40 Ghz

4,00 GB ram

64 bit win 7.

Radeon HD5870 skjermkort.

 

Oppgraderte til nyeste skjermkortdrivere, det hjalp ikke. Prøvde å sette ned til fra DirextX 11 til 10.1 ingen forskjell.

 

Noen som kan hjelpe meg med noen gode tips :) . Litt desperat etter å spille nå :p

Lenke til kommentar

Hvordan vet du at de er der bare for å laste inn spillet da? Kan jo tenkes at Rockstar valgte å bruke lange og hyppige mellomsekvenser som en måte å fortelle historien på.

 

Er nok en lur løsning de har for å gjøre begge deler. Selv plages jeg ikke nevneverdig, men så er jeg fortsatt ikke ferdig med historien.

 

Kommet meg et stykke videre nå, etter noen uker uten å røre historiedelen. Dobbeltsynet ser ut til å ha blitt tonet ned noe heldigvis. er bare resten av driten de har lagt til som irriterer meg nå. Kontinuerlig bytte av våpen, ræva checkpoints og håpløs skyting i dekning.

Lenke til kommentar

@Samco: Mja, det vet jeg ikke. syns da ikke spillet fikk så mange toppkarakterer, men har heller ikke lest så veldig mange anmeldelser.

 

Det er en del ting jeg liker godt ved det også, Max er en god karakter, kameraføringen og miljøene (og detaljene i dem) er fantastiske og det er godt stemmeskuespill. Det er bare så synd det faller litt flatt når det gjelder det rent spilltekniske.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

MP3 bruker Euphoria og er ganske nyskapende faktisk. Det er det mest realistiske man får i et spill per dags dato. Stranglehold brukte Havok noe som er ganske utdatert.

Gjennomførte spillet igår og det var egentlig en forferdelig opplevelse.

 

Spillet er nyskapende med skytingen og animasjonen men historien er kjedelig og det er uendelig med fiender som du bare skyter ned. Det er absolutt en av de kuleste shooterne jeg har spilt men samtidig blir man lei når samme fiendene kommer på nytt og på nytt.

Endret av Laohn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...