aion Skrevet 1. januar 2011 Skrevet 1. januar 2011 Spiller Elyos Sorcerer lvl53 på Perento, templar 55 telemahus. vanskelig å finne Norske spillere på min lvl ( eg ser etter en en norsk legion.(W) in game. sorce= Nassy / templar= Nigthmar
olaola123 Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 Spiller Elyos Sorcerer lvl53 på Perento, templar 55 telemahus. vanskelig å finne Norske spillere på min lvl ( eg ser etter en en norsk legion.(W) in game. sorce= Nassy / templar= Nigthmar Hei! Ragnarok (skandinavisk mmo community) har en ganske aktiv guild på Perento (Elyos), er selv medlem. se forum.rr-guild.com og gå under Aion seksjonen for å få mer info!
aion Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Skrevet 2. januar 2011 Hei! Ragnarok (skandinavisk mmo community) har en ganske aktiv guild på Perento (Elyos), er selv medlem. se forum.rr-guild.com og gå under Aion seksjonen for å få mer info! takk får info, skal prøve å ta kontakt med bg til Ragnarok.
lu2saa08 Skrevet 7. februar 2011 Skrevet 7. februar 2011 Noen som har en guild som jeg kan joine!? var med i en som hette norwegian hell på asmodian siden før men ser ikke ut som den er lengre:S spiller på PERENTO som asmodian! heter Lollox så er bare å adde meg! er i lvl 30 å har tenkt å spille ganske aktivt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå