Gå til innhold

Rockelegende saksøker Activision (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sympatisk fyr han der Axl.

Han er like brukelig som en brukt tampong.

Ubrukelig fyr.

 

Jobb for de jævla penga istedefor å fremstå som en idiot.

 

Helt alvorlig. Hvor langt har egentlig "gamere" gått hva angår å ignorere opphavsrett? Det er betydelig problematisk at tre her på rappen ikke evner å forstå dette etter min mening. Om hvorvidt søksmålet er berettighet eller ikke er en annen sak, men hans begrunnelse er fult ut legitim.

 

Uten at jeg har den helt store erfaringen med det juridiske her: Er det ikke opp til Slash om hans digitale alter ego skal være en del av GH3? Eller eier Rose rettighetene til fjeset og kostymet hans?

Sære greier.

Definitivt balanserer denne saken på kanten. Rose eier G 'n' R, og der stopper det. Om hvorvidt han har hjemmel for å trekke selskapet for retten mtp Slash er en ting, men han har definitivt rett hva angår Welcome to the Jungle.

(Hvorfor i alle dager setter du "gamere" i gåseøyne? Er vi liksomgamere her eller whatwhatwhat?)

Hvor i mitt innlegg uttaler jeg meg om opphavsrett? Jeg skriver at jeg syns Herr Rose er en sympatisk fyr, og jeg regner med alle så neonskiltene med skrifta IRONI lyse opp over hele fordømrade forumet. Og å synes at overnevnte "sanger" er en helsikes "idiot", gjør vel heller ikke sitt til at man er "amøbe" når det gjelder opphavsrett? Jeg synes, uansett hvem som har rett i denne saken, at Axl Rose begynner å få en heller lang historie med pinlige og idiotiske hendelser.

 

Jeg regner med saken kommer for dommer eller en rett, og der blir det vel liten tvil om hvem som har rett i saken. Pussig at det skulle ta tre år å få i gang dette søksmålet men. GH3 kom da i 2007?

Lenke til kommentar

Sitat fra artikkel på HW.no:

 

"Activision lovet at Slash og det nåværende bandet hans, Velvet Revolver, ikke ville bli assosiert med Guns 'N Roses i spillet på noe vis. Siden skal Activision ha betrygget Rose med at den tidligere kollegaen og bandet hans ikke kom til å dukke opp i Guitar Hero 3 i det hele tatt. Rettsdokumenter skal visstnok indikere at Rose besitter en e-post fra Activision som spesifikt bekrefter dette."

00e801b5849f72b5faad3abec6fae313_Guitar-Hero-3-Legend-Rock-1593_200x150.s.jpg

 

Et bilde sier vel mer enn tusen ord. Har man sagt noe OG gitt det skriftlig, så er det jo idiotisk å ikke overholde det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...