Gå til innhold

Vinn Xbox 360 med Brotherhood! (X360)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt fantastisk bra av gamer! Fantastisk overraskelse.

Har ikke xbox eller konsoll så en slik tidlig julegave premie ville vært veldig flott.

Takker for muligheten for å delta.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hatt RROD i 3 måneder, fortsatt venter jeg på at prisene skal senkes, sånn at jeg kan kjøpe meg en ny xbox :)

*Krysser fingrene på at jeg vinner denne konkurransen : ) *

Skrevet

RROD er gratis å reparere ;)

Vurderer å gå til innkjøp av en slik Xbox 360 i og med at den jeg har har begynt å oppføre seg lumskt, om jeg vinner denne hadde det jo vært ekstra fint! Spillet ser også utrolig lekker ut, og CE-samler som jeg er hadde den gjort seg godt i hylla. Ikke kan jeg få nok klær heller.

Skrevet

RROD er gratis å reparere ;)

Vurderer å gå til innkjøp av en slik Xbox 360 i og med at den jeg har har begynt å oppføre seg lumskt, om jeg vinner denne hadde det jo vært ekstra fint! Spillet ser også utrolig lekker ut, og CE-samler som jeg er hadde den gjort seg godt i hylla. Ikke kan jeg få nok klær heller.

Ikke fordi de som har modda den :/

Skrevet

Hadde vært hyggelig dette. Og hvis Kenichi-san vinner, så kan dere sende Xboxen til meg. ;)

Da prøver vi igjen :D (er med for spillets skyld). Maskinen kan dere godt gi til noen andre =P

Skrevet

Eg har meldt forskjellige familiemedlemmar på frå forskjellige serverar i heile Noreg. Flott å væra IT konsulent. Eg er jo nærast garantert å vinne no. Må berre sørge for å spoofe mail adressene til tidlegare nemnde familiemedlemmar slik at dei ikkje slettar eposten frå TST der det står at Familie-medlem X eller Y har vunnet.

Skrevet

noen som liker å jukse, Optimus?

Hadde vært hyggelig dette. Og hvis Kenichi-san vinner, så kan dere sende Xboxen til meg. ;)

Da prøver vi igjen :D (er med for spillets skyld). Maskinen kan dere godt gi til noen andre =P

minner om det jeg skrev om PS3...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...