Gå til innhold

Såre fingre


Ares42

Anbefalte innlegg

Så, har bare eid en 360 i noen måneder nå, og har ikke hatt noen store problemer med kontrolleren. Liker den ikke spessielt godt, men det har funka helt fint. Plutselig de siste dagene så har jeg begynt å få skikkelig såre fingre etter bare en time eller to spilling, var til og med på vei til vannblemme her om dagen. Tror kanskje det har noe med at jeg har spilt litt mer intense spill i det siste, så jeg klamrer litt hardere på kontrolleren. Noen andre som har opplevd det samme, og i tilfelle, noen gode råd ?

Endret av Ares
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv har jeg i mine 3 år som xbox eier aldri opplevd problem med å bli sår i hendene. Har hatt perioder med smerter i hendene (mer dyptgående enn eks. bare huden) grunnet mye spilling - løsningen ble å ha en stressball eller lignende for å lindre smertene.

 

Eventuelt kan du jo prøve å sjekke deg selv om du klemmer ekstra hardt på kontrolleren eller noe sånt, når det blir på det mest hektiske? :p

Endret av Gal_ape
Lenke til kommentar

Husker eg kunne få sår tommel pga. den latterlige stikka på Nintendo 64 kontrollen :p Men på 360 kontrollene, som sitter som støpt har eg aldri hatt dette problemet.

 

Problemet oppstår på langfingrene. Har noe med "finnene" opp mot trigger-knappene å gjøre, blir lissom en kant der. Tror kanskje det største problemet er at Borderlands bruker venstre-stick klikking som løping, men er generellt sett ett problem med shooters siden de krever ett litt annerledes grep . Det merkelige er at jeg ikke la merke til noe når jeg spilte Halo: Reach.

Lenke til kommentar

Problemet oppstår på langfingrene. Har noe med "finnene" opp mot trigger-knappene å gjøre, blir lissom en kant der. Tror kanskje det største problemet er at Borderlands bruker venstre-stick klikking som løping, men er generellt sett ett problem med shooters siden de krever ett litt annerledes grep . Det merkelige er at jeg ikke la merke til noe når jeg spilte Halo: Reach.

Kanskje du holder litt hardt? Eller kanskje litt "feil"? Nå mener jeg ikke at noen måte å holde kontrolleren på er feil, men brukte ordet av mangel på et alternativt ord for øyeblikket. Prøv å hvil langefingrene litt lenger ned :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...