Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hatt denne en uke nå og er kjempefornøyd. Enig i at det var litt knotete i starten med Symbian3 (kommer fra IPhone 3GS), men funker som bare det nå og telefonen er rask i massevis. Perfekt til å ta vare på og dele alle øyeblikkene som oppstår når du minst venter det! Kjøpte min på telenor.no til 3200 totalpris med et års abonnement - ulåst! Røverkjøp! :)

Lenke til kommentar

Dette er ikke en telefon som fortjener en 5-er. Ser at dere konkluderer med at N8 er den beste kameratelefonen på markedet. Jeg leste en test der de sammenlignet N8 sine bilder med andre typiske kameratelefoner, og der var dommen klar: N8 har ikke det beste mobilkameraet.

Har selv prøvd telefonen. Og gudhjelpemeg for et komplett kaos i menyer og startskjerm. Ble rett og slett irritert. Samtidig blir den fort treg, etter en litt bruk. Nei, dette er ikke noe "flaggskip". Kanskje Nokia sitt flaggskip, men den ligger milevis bak f.eks HTC og andre Android telefoner. Nei, jeg spår videre fall i Nokias salgstall, og ansetter de ikke nye designere som kan designe et UI som er tiltalende og funksjonelt, så blir deres hjertebarn snart deres død...

Lenke til kommentar

Er rimelig skuffa over at nokia ikke kom med noe bedre.. ikonene sku minst vært frisket opp med noe som ikke hadde bismak av s60v5..

skjermen er kornete i forhold til alle konkurentene.. med tanke på at amoled bare har 2 sub pixler mot 3 på lcd så blir det ikke mye å skryte av.. den virkelige oppløsningen er på nivå med den første iphone telefonen som ble laget..

på hvit skjerm er det opp til 330% høyere strømmforbruk i forhold til vanlig gammeldags lcd.. slcd bruker enda mye mindre strømm enn lcd..

skal du sitte mye på nett så vil amoled tappe batteriet raskere enn slcd.. enda må du slite med dårlig oppløsning og feil kalibrerte farger.. amoled blir kalibrert sånn pga hvite og lyse pixler bruker mye strømm på amoled.. mørke og fargerike skjermer er eneste plassen amoled sparer strømm i forhold til slcd..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Jeg er meget fornøyd med min Nokia N8. Jeg synes den er grei og enkel å bruke. Særlig er jeg fornøyd med kamra og gratis GPS kart/navigasjon med stemmestyring av kjørereting/veivalg som jeg har prøvd. Varsler når jeg skal svinge før vegkryss, om skiltet fart overskrides og om det er veikontroll mm.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...