Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

treg reaksjon i brukergrensesnittet.... Prøv den uten temaeffekter og ikke ha 20 aps åpne samtidig :) Da blir den rimelig kjappere.

Dersom dette er tilfellet, så vil jeg si at Android er bedre optimalisert enn Symbian^3. Android lukker programmer etter behov dersom det blir for mye som ligger i bakgrunnen. Man har da en prioritet på de forskjellige appene, slik at de viktige appene kjører uansett, mens f.eks sudoku kan avsluttes uten problem. Har forøvrig aldri prøvd N8 selv, så utover det skal jeg ikke kommentere den :)

 

Ellers så nevner flere at Desire er/var dyrere enn N8. Dette er feil, da jeg kjøpe min Desire ved lansering til kr 3.900,- (inklusiv frakt). Ser at N8 ligger på ca kr 4.050,- iflg sidene her.

Lenke til kommentar

Den er treg, den henger seg opp og menysystemet er rotete, ja nå er Nokia tilbake i tungvektsklassen...

 

Mobiltestere må være et eget folkeslag. Masse å utsette på denne som burde plassere telefonen midt på treet. Designet derimot er så sexy at de blir en 5'er allikevel. Hva med å se på egenskaper og legge igjen subjektive hormoner hjemm. Skjerp dere.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...