Gå til innhold

Utestengt for enspillerjuks (PC)


Anbefalte innlegg

Jeg fant dette på diablo 3 forumet.. og det er skrevet av en "blizzard poster" "Bashiok"

 

"We are not banning players for using single-player cheats.

 

The confusion all comes from an inaccurate statement that we think cheating in single player negatively affects achievements or some such. Not the case. I don't even know if the person who this story is based on actually got banned, but if they did, it's because they were using a hack inside a multiplayer game.

 

I would recommend that if you want to cheat in single player StarCraft II games, use the ones we put in there. A lot of the hacks out there work in both single and multi. If you get a third party hack and intend to only use it for single player, and then go play a mutiplayer game with it still on, you're bound to get tagged. "

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Activision kjøpte Vivendi Games, Blizzard Entertainment følgte med på lasset fordi Vivendi Games eier dem. Siden Blizzard Entertainment er synonymt med gode spill og gode salgstall tok Activision navnet Activision/Blizzard.

Blizzard Entertainment styrer nok det meste selv, men de har nok blitt påvirket av Activision.

 

 

Tull. Activison har ikke kjøpt Vivendi Games. Activision og Vivendi Games slo seg sammen og majoritetseieren i Activision-Blizzard er Vivendi.

Greit, de slo seg sammen. Men de tok navnet p.g.a Blizzard = $$$

Sammenslåingen var heller ikke gratis.

 

 

So what? Blir det plutselig greit da?

Japp. De tar noen for å bryte regler, som i tillegg påvirker andre.

(Forresten spiller jeg ikke SC2, siste RTS jeg spilte var Age of Empires II)

Endret av Saapa
Lenke til kommentar

Slenger inn ein link til tråden eg ser Draegon har fortalt om før litt lenger oppe. Når Bashiok seier noko, så brukar det å stemme.

 

Må seie at eg er litt sjokkert, var rimeleg sikker på at Blizzard berre er onde mennesker utan teknisk innsikt i sitt eige produkt her no, men så feil kan ein ta!

 

Edit: Det er litt vanskeleg å tolke kva Bashiok faktisk meiner. Om nokon no har fått seg achievements ved hjelp av trainers er eg skuffa over Blizzard.

Endret av LMH
Lenke til kommentar

Slenger inn ein link til tråden eg ser Draegon har fortalt om før litt lenger oppe. Når Bashiok seier noko, så brukar det å stemme.

 

Må seie at eg er litt sjokkert, var rimeleg sikker på at Blizzard berre er onde mennesker utan teknisk innsikt i sitt eige produkt her no, men så feil kan ein ta!

 

Edit: Det er litt vanskeleg å tolke kva Bashiok faktisk meiner. Om nokon no har fått seg achievements ved hjelp av trainers er eg skuffa over Blizzard.

 

Er ganske sikker på at hele achievement systemet går offline når man bruker noe som helst form for cheats.

Endret av Draegon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...