Gå til innhold

Gamer.no: Ingen WCG dekking?


Gjest Slettet-3t93k9

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-3t93k9

Ingen som har sagt noen som helst om et av verdens største spillturneringer i det heletatt? Jeg har sendt tips med resultater av kamper og oppsett, men ingen ting kommer, selvom det blir servert på sølvfat?

 

http://en.wikipedia.org/wiki/World_Cyber_Games

 

WCG is the largest gaming festival celebrated once a year. More than one million visitors come and visit every year. It unites gamers from all over the world to allow athletes to enjoy and respect the gaming environment. Each participating country will conduct preliminary rounds before sending the finest gamers to represent them in this major event.

Dette er jo stort!

 

Hvem vant i cs? Hvem vant i SC2 som er ekstremt omtalt for øyeblikket? Hvem vant i wc3?

Fikk dere med dere at det norske idolet 4k-Creolophus (Vant WCG warcraft3 finalen i 2007) vant nm etter 3 års pause, og kun en dags gaming før nm startet?

Nå skal han møte grubby(også gammel 4kings medlem) og alle de store WC3 heltene i oktober.

 

Skjønner ikke hvordan dere kan ha gått glipp av årets største gaming-konkurranse..

 

 

Håper jeg er blind og elendig til å søke, siden jeg ikke har funnet noe fra gamer.no på dette. <_<

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...