Gå til innhold

Mulig å lagre win updates?


Anbefalte innlegg

Har hatt en del av "format c:" , og etter som ingen har bygd ut tlf.sentralen min for adsl - sliter jeg fortsatt med isdn :-( Derfor er det utrolig kjedelig å dl win updates på nytt hver gang, tar veeeldig lang tid + koster en del tellerskritt.

Spørsmålet er derfor: er det mulig å lagre alle updates som jeg har dl nå på en cd/pen-drive, slik at jeg bare kan innstallere dem fra den etter neste formatering? Hvor ligger de evt. lagret?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har hatt en del av "format c:" , og etter som ingen har bygd ut tlf.sentralen min for adsl - sliter jeg fortsatt med isdn :-( Derfor er det utrolig kjedelig å dl win updates på nytt hver gang, tar veeeldig lang tid + koster en del tellerskritt.

Spørsmålet er derfor: er det mulig å lagre alle updates som jeg har dl nå på en cd/pen-drive, slik at jeg bare kan innstallere dem fra den etter neste formatering? Hvor ligger de evt. lagret?

 

Ja det er mulig.

 

1.Åpne update siden

2.Søk etter Updates

3.Trykke på Tilpass Windows update

4.Under "Angi alterbativer for windows update" hakker du på " vis koblingen til windows update under SE OGSÅ

5.Lagre innstillingene

6.Gå til windows uådate-katalogen under "se også"

7.Klikk på søk etter oppdateringer for windows operativsystemer

8.Finn din windows

9.Resten finner du vel ut selv

 

Lykke til :wink:

Lenke til kommentar

Eller du kan innstallere hele pakka, alle drivere, last ned alle oppdataringer, lag et image med enten Ghost eller drive image,helst på en egen hardisk, den trenger ikke å stå i maskinen ellers, og neste gang du roter det til, putt inn bootdisken til det progget du brukte, last inn alt på nytt, det tar 5-10 min, og du har alt tilbake som det var før det ble krøll. Slik gjør jeg det, og det er yppelig, friskt os på 5 min!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...