Gå til innhold

Medal of Honor-diskusjonstråd


Doochebag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er inntrykket til dere andre? Ikke nevn noen spoilers!

Jeg har bare spilt multiplayer, men til gjengjeld så elsker jeg det. Det svarer til alt jeg ønsket det skulle være. Og med det mener jeg et Call of Duty-aktig spill med Battlefield-preg og mer fokus på å utrette noe fremfor å kalle inn tre millioner killstreaks. Gikk fort lei av Reach, Gears 2 og MW2 også fordi det hadde mye krimsrams og det er digg å kunne spille et spill hvor ikke "spillet" kommer i andre rekke bak masse "features".

 

(Kun basert på multiplayer)

Lenke til kommentar

Hva er inntrykket til dere andre? Ikke nevn noen spoilers!

Jeg har bare spilt multiplayer, men til gjengjeld så elsker jeg det. Det svarer til alt jeg ønsket det skulle være. Og med det mener jeg et Call of Duty-aktig spill med Battlefield-preg og mer fokus på å utrette noe fremfor å kalle inn tre millioner killstreaks. Gikk fort lei av Reach, Gears 2 og MW2 også fordi det hadde mye krimsrams og det er digg å kunne spille et spill hvor ikke "spillet" kommer i andre rekke bak masse "features".

 

(Kun basert på multiplayer)

 

Hvis dette stemmer blir jeg overlykkelig, jeg henter mitt eksemplar imorgen. Har leita etter det du beskriver der lenge.

Lenke til kommentar

Beste mp spill jeg har spilt på LENGE! dette trur eg er en av spillene som får bad reviews men komme til å gjør det bra siden dette er en av de få spillene som fokusere på gameplay ikke ubrukelig abilities og perks. Huske dere god gamle cs? den fekk ca 70 - 80 % men fordet om solgte mer en alt. Jeg komme til å spille MoH i en lang period framover og det tok noen timer med spilling for å komme inni spillet så gi spillet en sjans iallefall.

Endret av shavedbr00m
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...