Gå til innhold

Handel på Videogameplus.ca


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen her på forumet som har kjøpt fra videogamesplus.ca, lurer på det fordi jeg har tenkt å kjøpe noe selv der. Jeg vet at de sender uten toll men det jeg lurer på er om man noen ganger må betale den likevel, i så fall hvor mye mer.

 

 

Alt blir sendt uten toll uansett butikk, det er verdien på pakken som bestemmer om det skal tolles eller ikke og tollgrensa er på 200 kroner. Det denne siden gjør er vel så vidt jeg vet å hevde at alle inneholder verdier for under 200 kroner, og dermed unngår de reglementet. Det er forøvrig ikke et helt sikkert system, og pakken kan allikevel bli stoppet i tollen så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar

Alt blir sendt uten toll uansett butikk, det er verdien på pakken som bestemmer om det skal tolles eller ikke og tollgrensa er på 200 kroner. Det denne siden gjør er vel så vidt jeg vet å hevde at alle inneholder verdier for under 200 kroner, og dermed unngår de reglementet. Det er forøvrig ikke et helt sikkert system, og pakken kan allikevel bli stoppet i tollen så vidt jeg vet.

Ja, stikkprøver skjer ehele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...