Gå til innhold

Bli med i Assassin's Creed-beta (PS3)


Anbefalte innlegg

Men for min del så er det nettopp hovedoppdragene som driver meg framover i spillet, og der er AC2 bedre enn forgjengeren.

Og diverse småting ellers, som det å ha muligheten til å svømme, oppgradering av stuff og fikse denne byen (som jeg ikke husker hva het). Det er enkelte ting jeg liker bedre i eneren, men totalopplevelsen finner jeg langt bedre i toeren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du høres ut som en komplett klovn for å være ærlig. hva pokker har du imot AC? Alt er perfekt i spillet. Du sier bare at alt er dårlig uten mening

 

Såså, greit å feie for egen dør før man langer ut mot andre   ;) Men du trives kanskje godt med rød neste og krøllete parykk du også?

 

 

Men eg qoutet Avean, og det burde kanskje tilsi at eg er enig med han på flere punkter uten å nødvendigvis måtte quote heile posten og/eller remse opp igjen det som allerede har blitt sagt. Vi hadde kanskje begge en ekstremt dårlig dag  i går, og foretrakk å fatte oss i kortform ? Ikkje veit eg ;)

 

Men OK, AC var ensporet i den kjedelige forstand og gav meg aldri noen motivasjon til å ville spille videre pga. sin oppdragstruktur.  Da snakker eg om hovedoppdragene, ettersom eg finner det ganske meiningsløst å gå å samle flagg eller andre finurlige ting som ligge spredt over alt etc.Omgivelsene finner eg også meir intressante og livlige i AC2. Å spille igjennom historiedelen gir  meg den AC fiksen eg trenger, inkludert AC2. Derfor føler eg at det på ingen måte ett behov for meg å begi meg ut på en online del knyttet til disse spillene. 

 

Så om du meiner AC er perfekt the_joker4, så skal du selvfølgelig få ha den meiningen , men da krever eg faen meg at også du kan begrunne det før du slenger ut dritt om andre :)

 

Ha en fin dag!

 

 

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Du høres ut som en komplett klovn for å være ærlig. hva pokker har du imot AC? Alt er perfekt i spillet. Du sier bare at alt er dårlig uten mening

 

Såså, greit å feie for egen dør før man langer ut mot andre   ;) Men du trives kanskje godt med rød neste og krøllete parykk du også?

 

 

Men eg qoutet Avean, og det burde kanskje tilsi at eg er enig med han på flere punkter uten å nødvendigvis måtte quote heile posten og/eller remse opp igjen det som allerede har blitt sagt. Vi hadde kanskje begge en ekstremt dårlig dag  i går, og foretrakk å fatte oss i kortform ? Ikkje veit eg ;)

 

Men OK, AC var ensporet i den kjedelige forstand og gav meg aldri noen motivasjon til å ville spille videre pga. sin oppdragstruktur.  Da snakker eg om hovedoppdragene, ettersom eg finner det ganske meiningsløst å gå å samle flagg eller andre finurlige ting som ligge spredt over alt etc.Omgivelsene finner eg også meir intressante og livlige i AC2. Å spille igjennom historiedelen gir  meg den AC fiksen eg trenger, inkludert AC2. Derfor føler eg at det på ingen måte ett behov for meg å begi meg ut på en online del knyttet til disse spillene. 

 

Så om du meiner AC er perfekt the_joker4, så skal du selvfølgelig få ha den meiningen , men da krever eg faen meg at også du kan begrunne det før du slenger ut dritt om andre :)

 

Ha en fin dag!

 

Det er vel ikke noe å forklare når man synes spillet er perfekt vel, gameplayet, storyen, lyden. Man bare har en super følelse av spillet, er ikke noe mer å forklare ved det. Grunen til at jeg synes du hørtes ut som som en idiot var måten du skrev på. Den var umoden, teit og veldig barnslig. Det var ikke hva du mente med spillet jeg kritiserte. Aksepterer at du ikke likte det, men skriv det på en forståelig måte

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...