Gå til innhold

Halo Reach: Ingen achievment etter fullført brett?


Woods

Anbefalte innlegg

Hei,

Bestemte meg for å fullføre Halo Reach på Legandary, noe som er svært tidkrevende etter mine skills....

Etter å fullført brett nummer 3, fikk jeg ingen points, og tenkte kanskje det hadde en sammenheng med neste map..

 

Noen som har en idè hva som har fått galt? Frister lige å gå igjennom brettet en gang til...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snakker du om achievement points? Hvis ja, har du:

- Sjekka om du virkelig spille på Legendary? For på Easy kan man ikke få achievements.

- Om du har logga inn på profilen din?

 

Snakker du om ingame scoring system? Hvis ja, har du:

- Sjekka om du har skrudd scoring på før oppdraget?

Lenke til kommentar

Takk for svar.

Tenker på MS achievment points. Spiller på legendary - og det sjekket jeg før jeg begynte. Innlogget var jeg også..valgte dog "start at bravo" da jeg glemte å lagre forrige spill.

 

Ser ut som jeg må kjempe meg igjennom nok en runde.. Ikke lett på legendarisk vanskelighetsgrad :-(

Lenke til kommentar

Det er helt sant. Det tar bare TID, og 10 minutter er for mye på et brett du i utgangspunktet fant svært kjedelig. :-)

 

Men det er streng tatt ikke det som er problemet. Det undret meg bare at det skjedde..

 

Hvis du starter fra et av spawn pointene vil ikke spillet registrere at du fullførte hele banen på den vanskelighetsgraden. Skjedde det samme med meg på halo 3 og går ut ifra at det samme gjelder her. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...