Gå til innhold

Age of Empires online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ
Skrevet

Dette var trist, veldig trist.... :(

Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ
Skrevet

Ser utsom grafikken er hentet rett fra battlefield heroes -.-

Skrevet

Greit at grafikken ikke har noge med gameplay og gjøre da

ikke at jeg bryr meg om det da hehe

Høres litt rart ut, noge jeg ska se på

Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ
Skrevet

ja skjønner det, det er jo i og for seg greit nok. MEN når de har sånn barnevennelig grafikk blir det bare for dumt.

Skrevet

Har absolutt ingenting imot grafikken, syns det ser ganske pent ut jeg. Har ingenting imot og spille spill med "barnevennelig grafikk" heller jeg,

Skrevet

Minner mere om Settlers enn Age of Empires i mine øyne. Greit at de ikke vil ha kjemperealistisk grafikk, men å gjøre den så tegneserieaktig syntes jeg ikke noe om. Minner mer om Age of Team Fortress 2 tbh.

Skrevet

Jeg digger grafikkstilen og så lenge de faktisk sier at de skal benytte seg av den samme oppbygningen av spillet ser jeg ikke helt grunnen til å klage over at det ikke er AoE lenger.

Skrevet

Jeg digger grafikkstilen og så lenge de faktisk sier at de skal benytte seg av den samme oppbygningen av spillet ser jeg ikke helt grunnen til å klage over at det ikke er AoE lenger.

/cookie for you.

Helt enig med Lakus her. Jeg er stor fan av Age of Empires serien og har spilt det siden jeg fikk min første pc. Har registrert meg for beta, så håper på og komme inn :)

Skrevet

Age of Empires: Konge

Age of Empires 2: Konge

Age of Empires 3: Skuffet

Age of Empires Online: Barnespill?

Er dypt skuffet over grafikkvalget.

Får bare håpe de kommer med et senere spill, hvor de skifter det til noe mer "originalt".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...