Gå til innhold

WC 3 Tacts..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du finner en på battle.net ellers vil jeg anbefale deg å se noen replays.det er vel den beste måten å lære på. Finnes også audio replays ,men de husker jeg ikke hvor man finner.bare søk litt på google.

 

jeg prøver igjen: www.warcraftreplays.com der finner du båder replays og audio commentaries, pluss et skikkelig bra forum der det diskuteres taktikker...

Lenke til kommentar
Nei, men er jo igrunn berre å prøve seg fram. Har du kjøpt TFT? (i så fall må du sansynligvis legge om omtrent alle taktikker pga. div prisendringer.)

Ikke minst armor-endringer, fem ganger så viktig...

 

Lær deg armor- og våpentyper, og scout hele veien for å finne ut hva de går - det gjelder for alle. Det garanterer ikke seier, men det gjør det blodig mye lettere.

Lenke til kommentar
Nei, men er jo igrunn berre å prøve seg fram. Har du kjøpt TFT? (i så fall må du sansynligvis legge om omtrent alle taktikker pga. div prisendringer.)

Ikke minst armor-endringer, fem ganger så viktig...

 

Lær deg armor- og våpentyper, og scout hele veien for å finne ut hva de går - det gjelder for alle. Det garanterer ikke seier, men det gjør det blodig mye lettere.

 

Og husk og bruk pengene dine, det hjelper ingen å ha 3000 gull :wink:

Lenke til kommentar

gjorde jeg feil på det, Carl? :p

jaffal; spiller man teamgames så er det en oppfordring jeg gjerne vil komme med; hvis basen deres blir tatt så send eventuelle resurser til medspillere, det hjelper laget lite at du hopper ut med 7k resurser på konto når du ikke eier en peon til å bygge opp igjen - forferdelig frustrerende det der...

Lenke til kommentar
Nei, men er jo igrunn berre å prøve seg fram. Har du kjøpt TFT? (i så fall må du sansynligvis legge om omtrent alle taktikker pga. div prisendringer.)

Ikke minst armor-endringer, fem ganger så viktig...

 

Lær deg armor- og våpentyper, og scout hele veien for å finne ut hva de går - det gjelder for alle. Det garanterer ikke seier, men det gjør det blodig mye lettere.

 

Og husk og bruk pengene dine, det hjelper ingen å ha 3000 gull :wink:

Hmm, feil! Det hjelper og ha 3000 gull.. er en ganske stor fordel det.. Hva hvis du blir attacka- rømmer med 2-3 arbeidere, og ikke har penger? Tihi :)

Lenke til kommentar
gjorde jeg feil på det, Carl? :p

jaffal; spiller man teamgames så er det en oppfordring jeg gjerne vil komme med; hvis basen deres blir tatt så send eventuelle resurser til medspillere, det hjelper laget lite at du hopper ut med 7k resurser på konto når du ikke eier en peon til å bygge opp igjen - forferdelig frustrerende det der...

Gi ressursene til medspilleren når du vet du er død, med mindre du greier og unnslippe en en klype "arbeidere".

Lenke til kommentar
det hjelper laget lite at du hopper ut med 7k resurser på konto når du ikke eier en peon til å bygge opp igjen - forferdelig frustrerende det der...

Gi ressursene til medspilleren når du vet du er død, med mindre du greier og unnslippe en en klype "arbeidere".

 

Du driver med, da? Stating the otherwise obvious? I posten etterpå og alt...:p

Lenke til kommentar
Nei, men er jo igrunn berre å prøve seg fram. Har du kjøpt TFT? (i så fall må du sansynligvis legge om omtrent alle taktikker pga. div prisendringer.)

Ikke minst armor-endringer, fem ganger så viktig...

 

Lær deg armor- og våpentyper, og scout hele veien for å finne ut hva de går - det gjelder for alle. Det garanterer ikke seier, men det gjør det blodig mye lettere.

 

Og husk og bruk pengene dine, det hjelper ingen å ha 3000 gull :wink:

Hmm, feil! Det hjelper og ha 3000 gull.. er en ganske stor fordel det.. Hva hvis du blir attacka- rømmer med 2-3 arbeidere, og ikke har penger? Tihi :)

 

Om du har brukt de 3000 gullpengene på enheter og oppgraderinger, så hadde du vel ikke trengt å plutselig rømme med 2-3 arbeidere! Ikke vær kort nu!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...