Gå til innhold

Kinect får norsk lanseringsdato (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi ser allerede en stor interesse i Europa for teknologien med tanke på suksessalget av den Kinect-klare konsollen Xbox 360 250GB, skryter Chris Lewis, nestsjef for Microsofts Interactive Entertainment Business i Europa.

 

Wat. Den nye modellen har solgt bra fordi den er slankere, stillegående og har innebygd wi-fi. Det høres iallefall mer logisk ut. "Kinect Ready"-punktet kommer ikke til å ha noen betydning før MS begynner å pushe Kinect for alvor.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Kinect kan kansje bli kjøpt viss jeg flytter til en større plass med en leilighet med stue som er ca 40 kvadratmeter, har fra før av et ganske stramt budsjett innen mat, spill osv og har allerede lagt av 1400kr til Playstation Move...

 

Har ikke du flere dusin med spillkonsoller, TV til flere titalls tusen og anlegg som matcher? 1300,- er ikke den helt store investeringen da.

 

Forøvrig holder jeg meg på benken inntil videre. Jeg tror det kan komme mye godt ut av Kinect, men jeg ser ingen grunn til å kjøpe det med det første.

Lenke til kommentar

Kinect kan kansje bli kjøpt viss jeg flytter til en større plass med en leilighet med stue som er ca 40 kvadratmeter, har fra før av et ganske stramt budsjett innen mat, spill osv og har allerede lagt av 1400kr til Playstation Move...

 

Har ikke du flere dusin med spillkonsoller, TV til flere titalls tusen og anlegg som matcher? 1300,- er ikke den helt store investeringen da.

 

Forøvrig holder jeg meg på benken inntil videre. Jeg tror det kan komme mye godt ut av Kinect, men jeg ser ingen grunn til å kjøpe det med det første.

 

Jo du sier noe da, har bare 3 LCDtver som er ca verdt 22000kr da :p

Må se når jeg flytter fordi den leiligheten er ikke så veldig billig og inntekten min er ikke så god enda :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...