Gå til innhold

Geil eller twinmos?

hkg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe meg ny ram og valget står mellon 2xGeil 256MB DDR PC3200 400MHz Ultra CL2 5ns, og 2xTwinmos 256MB DDR PC3200 m/Winbond... Hva burde jeg velge?

Jeg kan ikke gå noe særlig opp i pris..

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje litt offtopic men.. altså.. ska ha meg nytt Geil minne og nf7-s hk.. e det noken forsjell på 2X256 og 1X512? Ka e best isåfall?

Skrevet
Kanskje litt offtopic men.. altså.. ska ha meg nytt Geil minne og nf7-s hk.. e det noken forsjell på 2X256 og 1X512? Ka e best isåfall?

2x pakker er vel for å kjøre dual

edit: så hvis du kjører 2x256 i dual så er det bedre enn 1x512(i teorien)

• 2 uker senere...
Skrevet

for å komme tilbake til topic, dette er jeg interessert i og. noen som vil (skriver ikke kan :p) svare? takk!

Skrevet

2x pakker er vel for å kjøre dual

edit: så hvis du kjører 2x256 i dual så er det bedre enn 1x512(i teorien)

Det er ikke i kun teorien, det er faktisk VELDIG sant i praksis og :)

• 1 måned senere...
Skrevet

greit at twinmos m/winbond er bra hvis man har bh-5, men hva med ch-5? er da Geil Golden Dragon bedre eller blir det ett fett?

Er det mulig å få tak i bh-5 nå?

Skrevet
jeg spurte MPX om hva slags chips de har på sine twinmos, og bh-8 var svaret.. er dette noe bra?

Det kan ikke stemme. Ingen ramprodusenter bruker 8ns brikker. 8ns tilsvarer 125Mhz (DDR250) Kanskje noen gamle PC1600 brukte 8ns .. :shrug:

De har sikkert blingsa litt på brikkene.

Skrevet
greit at twinmos m/winbond er bra hvis man har bh-5, men hva med ch-5? er da Geil Golden Dragon bedre eller blir det ett fett?

Er det mulig å få tak i bh-5 nå?

Geil er nok beste valget her, dessuten er bh-5 bedre enn ch-5, bh-5 er vel nesten umulig å få tak i etter det jeg har erfart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...