Gå til innhold

Trailer: Call of Duty: Black Ops #4 (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De kunne jo ha prøvd å vært litt originale med dette spillet. Istedenfor for å putte storebror Modern Warfare 2 i nye skoleklær. Eneste forskjellen jeg ser er andre våpen modeller og noen duppeditter (radiostyrt bil). Rart siden det nå er Treyarch som leder showet.

 

Men kan tilgis om de fjerner det useriøse og lite rettferdige killstreak systemet.

Endret av DagensDag
Lenke til kommentar

erm... dette så jo helt likt ut som MW2? Og IW-Net var jo mega fail på PC, så håper for guds skyld at de ikke putter dette inn i black ops (ikke det at jeg kommer til å kjøpe spillet uansett). Etter alt man har hørt om activision i media i det siste så skjønner jeg ikke at noen vil kjøpe noe spill av dem igjen... pluss at denne melkinga begynner å bli veldig innlysende når man ser hvor likt dette spillet er til mw2.

Lenke til kommentar

Trodde det var rimelig klart for de fleste at dette spillet faktisk kommer med dedikerte servere og IKKE noe tilsvarende Infinity Wards "IWnet". Det gjenstår å se til hvilken grad de reproduserer flerspillermodusen fra MW2, men skulle de dessverre lage en eksakt kopi kan vi i alle fall glede oss til å faktisk få prøve dette systemet på den mest PC-vennlige løsningen nemlig dedikerte servere. Det viktigste er at Treyarch her respekterer og ser viktigheten av å tilfredsstille den minkende rasen PC-gamere.

Lenke til kommentar

Ser helt likt ut som mw2. Men dette blir jo et kjøp. Selv om grafikken og bevegelsene ser ganske sÃ¥ likt ut blir det jo ikke en kopi. andre vÃ¥pen og kill streaks nye baner. Mange nye oplevelser venter for de som kjøper det;) Og for de som ikke kjøper det sÃ¥ er jo det synd. fler jo bedre;) Men det er bra folk har forskjellige meninger Ellers hadde det vært kjedelig. Blir en bra spille høst for gamere dette Ã¥ret;) moh, black ops, frykter mange timer foran tven. Gleder meg;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...