Gå til innhold

Kan iPad hamle opp med denne?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette ser spennende ut.

Med Usb portene kan jeg koble til tastatur og minnepenn eller harddisk med filmer. Da kan jeg bruke den til å se film på hytta og campingvogna. Riks-TV fås gjennom Usb-boks. Nå kan jeg bruke penga på denne herlige saken enn dvd-spillere til barna.

Med trådløst netteverk kan jeg også sitte i sofaen å se gjennom bildesamlingen vår. Og ved tilkobling av vanlig tastatur så er dette også en vanlig mini-pc.

 

Sorry å si det men iPad virker veldig overpriset i forhold til bruksområde og funksjonalitet.

Lenke til kommentar

Noe av greia til at Apple har så suksess med iPad er jo mye pga interfacet. Det er enkelt og funker veldig bra, kjøre et bedritent OS som ser ræva ut og ikke er laget for touch?

 

Fuck no...

 

Bare så det er sagt, jeg eier ikke et eneste Apple produkt....men skjønner godt hva fans av Apple ser i produktene og den dritten her og andre tablets som det er blitt vist demoer av er bare piss i forhold.

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Martin

JEG klarer ikke skjønne hvordan en greie som iPad kan bli sååå poppis... Helt uforstålig, er folk virkelig sååå hekta på alt som Apple kommer med..?

Hva om Apple plutselig lanserte en IBike, som i sykkel.. Ville det da folk ligge i kø over natten for å få seg en slik..?

DUSTER!

 

 

Hva med at de faktisk lager ting som funker? helt enkelt.

 

 

den der windows greia er jo en pc uten tastatur... poenget med ipad var jo at det ikke skulle være en datamaskin.

 

enkel og innovativ interface.

Lenke til kommentar
Hva med at de faktisk lager ting som funker? helt enkelt.

 

Noe som funker, men som du egentlig ikke trenger og som koster fleks. Forstår det ikke jeg heller. Om jeg har en laptop, hva skal jeg med denne? Blir bare et gimmicky leketøy, men da velger jeg heller Nintendo DS til turene mine

 

 

Skulle ønske jeg hadde rettigheter på Apple som selger "gimmicky leketøy"...hadde vært millionær jeg da...

 

En kan være motstander så mye en vil av Apple sine produkter, men det er ikke til å skyve under teppet at Apple leverer noe av verdens mest populære elektroniske duppediter. Hvilke annent elektronisk produkt vet du/dere om som folk sitter i dager i kø for å skaffe? Og det ikke kun i et land, men dem aller fleste land faktisk.

 

Den dagen Microsoft leverer et produkt ala det Apple har gjort i mange å og det står hundrevis av mennesker i kø utenfor butikkene i dager så skal jeg ikke bare spise skoene mine men løpe naken i gata.

 

Og det er et løfte!

Lenke til kommentar

Man trenger ikke være en MOTSTANDER av Apple sine produkter selv om man ikke skjønner hvordan folk kan gå mann av huse for å få ta i en slik duppeditt som dette som ikke gjør noe spess annet enn å være en Xtra stor iPhone, med samme duste begrensinger som en iPhone har, bare større skjerm.. OG den kan ikke ringes med..

Det at folk ligger flere dager i kø for å få seg en slik duppeditt sier ikke så mye om produktet men mer om hvilken "religion" Apple har blitt..

Det er jo sekter som består av flere hundre folk, som brenner seg selv inne i låver eller hus fordi noen har sagt at det er smart.. DET er ikke det samme som at det er smart..! ;-)

 

Har noen sett de fine nye brosjyrene til Telenor hvor de beskriver den nye iPhone.. PRØV å finne noe som er nytt der... hehehe.. DE nyhetene som er på iPhone4 har vært på mobiler i flere ÅR! ..og at folk ligger i kø for å betale blodpris for å få seg en slik sier ikke noe om produktet, men mer om "religionen", som ikke bare forbrukeren er blitt bitt av. Men sjekk media, de tar jo helt av... På tross av at selve produktet ikke er noen revolusjon lengre..

 

Denne Windows7 greia ser mer anvendelig ut, men jeg tar heller til takke med en tradisjonel laptop.. :-))

Lenke til kommentar

Si at Apple er blitt relgion synes jeg er noe forbanna piss...og at det er grunnen til at Apple selger så sykt mye. Yeah right.....

 

Det sier selvf jævlig mye om et produkt når folk venter i dager utenfor butikken for å kjøpe det....pff..fjas.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Legg merke til at religion ble skrevet med ""

..altså, ikke ment å bli oppfattet i ordets rette forstand..

Get it?

DET at folk går mann av huse for å få en iPhone eller iPad uten å ha testet produktet, eller vet hva det koster når de ligger i kø.. Er nok ikke noe "bevis" på at poroduktet er bra. Men at folk er overbevist av S.Jobs sitt "hallelulja sirkus" ved lansering.. :-)))

Lenke til kommentar

Samtidig som det og er en del som har hatt iPhone / Mac etc. før, og vet hva de går til. For min del er jeg veldig fornøyd, så da er det et enkelt valg. Har ingenting med hvor mange ganger Jobs sier "Magical" på en presentasjon å gjøre. Men for all del, jeg skal ikke nekte for at det finnes Apple fanboys også.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...