Gå til innhold

Sniktitt: Mafia 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Jeg er forøvrig helt enig med Joachim, å spyle ned på do er noe jeg alltid prøver. Gleder meg til å få slike telepatitoaletter selv, det virker praktisk å ha en do som trekker ned bare man ser på den.

Jeg så spillet var tilgjengelig for kjøp på Steam nå. 49,99 euro, og da fikk med med det første Mafia-spillet gratis så man har noe å kose seg med frem til Mafia 2 blir sluppet.

 

Hmm, 400kr på Steam, eller 299kr på Platekompaniet, tror jeg vet hvem jeg velger :)

 

For all del, jeg ville bare tipse om det noe dyre tilbudet. Men for min del kan det være like interessant å slå til på Steam da jeg ikke har det første heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker at eg faktisk koblet til ratt og pedaler til Mafia I. Det var utrolig artig og gjorde spillopplevelsen enda mer realistisk enn den allerede var. Brukte selvsagt rattet og pedalene kun når jeg kjørte bil. Da jeg måtte løpe og evt. skyte samtidig brukte jeg tastatur og mus :) Hadde vært morsomt om det hadde vært mulig i Mafia II også, men det betyr at jeg må ut og kjøpe nytt ratt- og pedalsett ettersom det jeg har nå er det samme som jeg hadde til eneren! :)

 

Husker at eg faktisk koblet til ratt og pedaler til Mafia I. Det var utrolig artig og gjorde spillopplevelsen enda mer realistisk enn den allerede var. Brukte selvsagt rattet og pedalene kun når jeg kjørte bil. Da jeg måtte løpe og evt. skyte samtidig brukte jeg tastatur og mus :) Hadde vært morsomt om det hadde vært mulig i Mafia II også, men det betyr at jeg må ut og kjøpe nytt ratt- og pedalsett ettersom det jeg har nå er det samme som jeg hadde til eneren! :)

Lenke til kommentar

Er det like mye kjøring mellom oppdragene i 2'eren som 1-eren?

 

Syns det funket veldig bra første gang jeg spilte, men seinere ble det bare en grusom plage. Det er en måte å bli bedre kjent med byen på, men håper det er litt mindre av denne kjedekjøringa i Mafia 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...